Christer J
Medlem
Håller med. Sedan blir brukar det bli lite bortfall så runt 10 pers landar väl oftast mellan 6-8 personer ändå i slutändan
Så 8 anmälda, vad sägs om fredagen 27 juli?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Håller med. Sedan blir brukar det bli lite bortfall så runt 10 pers landar väl oftast mellan 6-8 personer ändå i slutändan
Äsch då, nu tog du enda fredagen fyra veckor framöver jag har nattjour.Så 8 anmälda, vad sägs om fredagen 27 juli?
Jourer är till för att bytas bort!Äsch då, nu tog du enda fredagen fyra veckor framöver jag har nattjour.
Bummer!
I wish!Jourer är till för att bytas bort!
ok, vi har dessa anmälda:
@kimnyblom (tror jag)
@LeChat
@Gladekocken
@Ekdahl
@john b
jag själv
och jag inväntar svar från @JC:s Vintankar
Jag ödmjukar mig och håller träffen med 6 (7 om JC) personer. Om vi haft annan lokal så hade det varit lämpligt med fler såklart men i min lägenhet så blir det fint med 6 personer.
Jag avvaktar lite med att ta en plats. Finns stor risk för att jag kommer att vara på vift runt slutet på juli. Finns det en reservplats tillgänglig närmare aktuellt datum så finns det annars får jag avstå denna återkommande årliga aktivitet.ok, vi har dessa anmälda:
@kimnyblom (tror jag)
@LeChat
@Gladekocken
@Ekdahl
@john b
jag själv
och jag inväntar svar från @JC:s Vintankar
Jag ödmjukar mig och håller träffen med 6 (7 om JC) personer. Om vi haft annan lokal så hade det varit lämpligt med fler såklart men i min lägenhet så blir det fint med 6 personer.
Jag avvaktar lite med att ta en plats. Finns stor risk för att jag kommer att vara på vift runt slutet på juli. Finns det en reservplats tillgänglig närmare aktuellt datum så finns det annars får jag avstå denna återkommande årliga aktivitet.
Blir det blint eller öppet?
Inte illa det! Dock brukar det ofta bli virrigt om man inte bestämmer upplägg i förväg och förbereder det som eventuellt behövs.Strategin är främst samvaron med likasinnade (som jag ser det) och tekniken får vi krysta fram bland deltagarna
Du är i gott sällskap. Eller kanske ont sällskap om jag skall vara ärligMycket bra initiativ!
Tillhör dock skaran som för tillfället inte har en enda champagne i mina vinkylar.