This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Det ska jag försöka komma ihåg att göra. Det är inte omöjligt att en av dem poppas inom det närmaste. Givetvis endast i vetenskapligt syfte!Rapportera gärna hur Roederer 2009 är, om du tänkt dricka den inom en snar framtid @MartinE mvh
FVL är jag uppskriven på, då är det bara att vänta då
Är sugen på Initial för att få testa Selosse, ett helvete att man inte kan köpa dem styckvisSelosse har säljstart den 6 Oktober kl 10:00.
Fick ett mail från Franska vinlistan idag.
Prislistan såg ut såhär:
3st Initial, 2490kr.
3st Substance, 5010kr.
1st Initial och 1st V.O. 1800kr.
1st Initial och 1st Rosé, 1950kr.
1st Initial och 1st Substance, 2500kr.
1st Initial och 1st årgång 2005, 3500kr.
Är sugen på Initial för att få testa Selosse, ett helvete att man inte kan köpa dem styckvis
En flaska stretchar jag min vinbudget för att uttrycka mig milt, försöker locka över familjen på två flaskor nu så jag i alla fall får loss enJo tack, håller helt med. Jag skulle också vilja testa eftersom att det har snackats så mycket om det här på forumet. Får bli ett långsiktigt mål för mig, för min ekonomi håller inte just nu!
Om jag inte är helt ute och cyklar så kommer den väl finnas på Bolis om ett tag. Jag vet att jag plockat på mig någon flaska på Regeringsgatan vid något tillfälle tidigareÄr sugen på Initial för att få testa Selosse, ett helvete att man inte kan köpa dem styckvis
Absolut @AdamST . Initial släpps varje höst på SB och där är ju inga problem att köpa 1 flaska. Brukar ligga lite högre i pris än FVL, men å andra sidan blir det ju ingen fraktkostnad på SB.Om jag inte är helt ute och cyklar så kommer den väl finnas på Bolis om ett tag. Jag vet att jag plockat på mig någon flaska på Regeringsgatan vid något tillfälle tidigare
Du beställer via deras hemsida när vinerna finns tillgängliga. I det här fallet kl 10:00 på torsdag - och eventuellt en kvart till!Hur går beställning av Selosse hos FVL till? Är det bara att maila in beställningen?
Ok. Hög tid att kontakta bulvanernaDu beställer via deras hemsida när vinerna finns tillgängliga. I det här fallet kl 10:00 på torsdag - och eventuellt en kvart till!
Du får byta till 2008r.6 x Fleury 2002
1 x Palmer 2002 magnum
Nu blir det nog lite köpstopp. Åtminstone på 2002r. Ett tag i alla fall.
Eller, om Hugot, 06!Du får byta till 2008r.