Marie Courtin finns tex hos noblewine.de och de har dessutom rabatter på de vinerna nu
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag brukar köpa dem i Köpenhamn eller i Reims/Épernay. Känner tyvärr inte till någon näthandlare som brukar sälja dem!Har Marie-Courtin någon svensk importör eller hur och var kan man köpa dessa lämpligast?
Don't shoot the messenger!Jag är inte @Anders Landström men du är fel ute, 599 kr för 90an om jag inte minns fel, 86an köpte jag också för ca 400 kr. Drack 86an så sent som för 4 år sen, magiskt bra.
Det går alltid att dra in på studentlitteraturen, det handlar om prioriteringarVem bryr sig om att hålla budget egentligen?
Matkontot fick sig en törn, men nudlar och gröt är ändå gottDet går alltid att dra in på studentlitteraturen, det handlar om prioriteringar
Då var det inte bara jag som hämtade ut en beställning där idag. Jag hämtade ett par flaskor "Roosevelt" (Yalumba FDR1A 2012) och Philipp Kuhn Laumersheimer Kirschgarten Pinot Noir Großes Gewächs 2013.6 st damien hugot 2006 och en 2008a plockades ut på SB sundbyberg
jag bor i sumpan. blivit en hel del beställningar därDå var det inte bara jag som hämtade ut en beställning där idag. Jag hämtade ett par flaskor "Roosevelt" (Yalumba FDR1A 2012) och Philipp Kuhn Laumersheimer Kirschgarten Pinot Noir Großes Gewächs 2013.
Är du förvånad egentligen ?Såg att plusdebulles släppt 2008 Pierre Peters Chetillons men fan va alla höjer priserna
Kanske borde köpa en -06 eller två för konsumtion det närmsta... Året6 st damien hugot 2006 och en 2008a plockades ut på SB sundbyberg
Gick ut med avsikt att byta in en flaska jag köpte häromveckan och istället ta ut en flaska Bollinger Grande Anne 2005. Så ville jag bara kika snabbt i den grymma vinkällaren på systemet (PK-huset har en vintage från 1996 inne nu, jag har glömt vad den hette i övrigt!)
Stämmer! Såg spännande utdet var nog denna du såg i sin trälåda jag tittade också in där när jag var förbi https://www.systembolaget.se/dryck/mousserande-viner/dumangin-7712201