This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Höjda priser på Selosse i år, framför allt på vingårdsvinerna.
Även jag var utomordentligt seg idag och missade dessvärre rosén, men det blev två Substance och två Initial!
Nu kommer snart @Anders Landström komma in och skriva att det på 90-talet gick att hitta årgångs-Selosse för under 300 kr på Systembolaget!
Det är inte för sent, du kan fortfarande köpa 3-pack Substance för endast 5010 kronorJag köpte inte en enda Selosse idag och är riktigt stolt över mig själv.
Att jag blev indragen i ett möte på jobbet har inte med saken att göra
Några kandidater? Exvis Arnould och Bedel känns väldigt lågt prissatta i dag.Frågan är väl vem eller vilka som är dagens Selosse, som vi kan hitta till priser idag som låter larvigt låga i framtiden?
Ska jag vara ärlig hade det 3-packet legat bra till om jag verkligen velat handla idagDet är inte för sent, du kan fortfarande köpa 3-pack Substance för endast 5010 kronor
Damien Hugot?Några kandidater? Exvis Arnould och Bedel känns väldigt lågt prissatta i dag.
Några kandidater? Exvis Arnould och Bedel känns väldigt lågt prissatta i dag.
Marie-Courtin och Marie-Noëlle Ledru är mina kandidater!Frågan är väl vem eller vilka som är dagens Selosse, som vi kan hitta till priser idag som låter larvigt låga i framtiden?
Jag är inte @Anders Landström men du är fel ute, 599 kr för 90an om jag inte minns fel, 86an köpte jag också för ca 400 kr. Drack 86an så sent som för 4 år sen, magiskt bra.Även jag var utomordentligt seg idag och missade dessvärre rosén, men det blev två Substance och två Initial!
Nu kommer snart @Anders Landström komma in och skriva att det på 90-talet gick att hitta årgångs-Selosse för under 300 kr på Systembolaget!
Såldes verkligen 86.an på SB? De priser jag betalade var, 1989/279 SEK, 1990/499 SEK. Minneslucka för 1988.Jag är inte @Anders Landström men du är fel ute, 599 kr för 90an om jag inte minns fel, 86an köpte jag också för ca 400 kr. Drack 86an så sent som för 4 år sen, magiskt bra.
Jag har för mig att den såldes via SAS Wine Club i alla fall, men vet inte om den fanns på SB.Såldes verkligen 86.an på SB? De priser jag betalade var, 1989/279 SEK, 1990/499 SEK. Minneslucka för 1988.
Så här rätt många år senare så har jag ingen koll var jag köpte 86an. 90an var 499 och inte 599, helt rätt, var det 96an som var 599?. Vad jag minns var Standardselosse betydligt billigare än de stora husens standardskumpor på den tiden, körde den som rekommendation till alla ifallafall.Såldes verkligen 86.an på SB? De priser jag betalade var, 1989/279 SEK, 1990/499 SEK. Minneslucka för 1988.
Marie-Courtin och Marie-Noëlle Ledru är mina kandidater