This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Sedärja, jag och @Stenberg dricker precis detsamma i detta nu tillsammans med en PR 08 rosé.Skulle köpa en halva rött att hälla i bolognesen, men råkade gå förbi champagnehyllan och se en Taittinger 2008 som stod och såg ensam ut. Så den fick följa med hem också.
Sedärja, jag och @Stenberg dricker precis detsamma i detta nu tillsammans med en PR 08 rosé.
Visa bifogad bild 10092
Tog i den på restaurang i Champagne till färsk vit sparris för ganska exakt ett år sedan och då tyckte jag den var så jäkla bra att jag bestämde mig för att köpa en låda på mag och en på halvmag. Uppfattade den som väldigt generös och trevlig.Snyggt, hur är den?
Lustigt. Påminner väldigt mycket om mitt slumpmässiga besök på bolaget idag.En flaska 2015 Leitz Berg Kaisersteinfels fick följa med hem, den stod så ensam
Visa bifogad bild 10111
Man kan ju inte låta roliga flaskor adopteras av andraLustigt. Påminner väldigt mycket om mitt slumpmässiga besök på bolaget idag.
Vejle!2016 Keller von der Fels
2015 Franck Balthazar, Cornas "Casimir Balthazar"
2015 J. Haart. Riesling Kabinett "Goldtröpchen"
2015 Seehof, Riesling "Steingrube"
2014 La Pèira, "Las Flors de la Pèira"
+ lite annat smått och (förhoppningsvis) gott.
2014 La Pèira, "Las Flors de la Pèira"
Atomwine.dkDu råkar inte ha några tips på en La Pèira månglare... jag har kört fast på SBs 2008or och skulle vilja ha lite omväxling...
Stämmer. Har till och med bokat in hotell i Vejle, ska till Legoland, så jag åker förbi och hämtar upp hos Tom och lastar bilen. Risken med den planen är att jag hinner köpa på mig mer innan jag har kommit dit.Vejle!