Skrutt
Medlem
Och till vem riktar du den frågan?6 x Protos Reserva 2012
Men nu börjar det bli fullt och lite stökigt i stället. Köpstopp tills jag druckit och sorterat lite?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Och till vem riktar du den frågan?6 x Protos Reserva 2012
Men nu börjar det bli fullt och lite stökigt i stället. Köpstopp tills jag druckit och sorterat lite?
Till mig själv, för av er lär jag bara få ett asgarv till svar!Och till vem riktar du den frågan?
-I hear you brother!Tydligen ska jag i ett svagt ögonblick gått med på att inte köpa fler flaskor än vi konsumerar, vilket hon för övrigt tolkat som att totalen bör minska framöver... Så nu måste jag börja dricka snabbare!
... Så nu måste jag börja dricka snabbare!
Visa bifogad bild 10998
Sen missade ni väl inte dagens släpp av Elio Grassos Barolo 2013?
Visa bifogad bild 10998
Paket från Franska vinkompaniet:
2015 Domaine de la Mordorée Châteauneuf-du-Pape Cuvée de la Reine des Bois
2015 Domaine Charvin Côtes du Rhône
Sen missade ni väl inte dagens släpp av Elio Grassos Barolo 2013?
Hur fasen kan du ha dem i ditt våld redan? De finns/fanns väl bara i beställningssortimentet? Själv drog jag iväg en liten beställning men när det gäller BS känns det ruskigt chansartat. Man slänger ut ett flöte, typ, och någon gång blir det napp. Eller också kommer det ett meddelande om slut hos leverantör, dvs masken har ätits upp.Inte missade man det inte!Visa bifogad bild 11002
Hur fasen kan du ha dem i ditt våld redan? De finns/fanns väl bara i beställningssortimentet? Själv drog jag iväg en liten beställning men när det gäller BS känns det ruskigt chansartat. Man slänger ut ett flöte, typ, och någon gång blir det napp. Eller också kommer det ett meddelande om slut hos leverantör, dvs masken har ätits upp.