Martin Hansson
Medlem
Idag kom några flaskor från BS!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Bästa anledningenVisa bifogad bild 11086 Påfyllning! Brunellon öppnades kl 15.00 idag pga jag inte har någon karaktär.
Bästa anledningen
Jag minns att jag blivit bjuden på Lalaudey från äldre, men sämre årgång och tyckt att den var överraskande bra. Var köpte du dina 2009r?Visa bifogad bild 11100
kunde lika gärna ha lagt den här i "Budgetfynd" men nu blev det här istället:
2009 Château Lalaudey:
Diehl, förra veckan €14,30Jag minns att jag blivit bjuden på Lalaudey från äldre, men sämre årgång och tyckt att den var överraskande bra. Var köpte du dina 2009r?
Jag köpte på mig två. Tog slut lika fort i år som förra året!Selosse-släpp på FVL alldeles nyss. Jag lyckades inte motstå och klickade hem en Initial+ en Rosé.
Selosse-släpp på FVL alldeles nyss. Jag lyckades inte motstå och klickade hem en Initial+ en Rosé.
Köpte också på mig samma kombo!Selosse-släpp på FVL alldeles nyss. Jag lyckades inte motstå och klickade hem en Initial+ en Rosé.
Samma hände mig, tycker Franska Vinlistans kundservice är under all kritik eftersom de först bekräftar och skickar faktura och sedan makulerar.Hängde på låset och beställde 2 initial/rosé som sen nedjusterades till 0, hade betalt fakturan...