This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Då är det illadå framstår tom SB webbsläpp som en bra lösning/hantering.
Nu tror jag allt är slut, med det kommer ju släppas Initial, V.O och Substance på SB senare i höst så där blir det en ny chans.Är initial slut också?
Menar dom 12 lådor á 12 flaskor rosé, eller 12 lådor innehålland 1 rosé + 1 initial?Enligt uppgift var det 12 lådor Selosse Rosé.
Vad hände med FV här egentligen? Vad säger @Emanuel som är så nära kärnan av företaget man kan komma här på forumet?
Menar dom 12 lådor á 12 flaskor rosé, eller 12 lådor innehålland 1 rosé + 1 initial?
Bra grejer? 21 flaskor kvar på mitt lokala bolag, får väl gå förbi och plocka 3...Dagens fynd
Alfred gratien 04 hade släpp idag, slutsåld 5minuter efter öppning på det lokala bolaget
Visa bifogad bild 11138
Hallå där, blanda inte in mig i vårt förhållande!Vad hände med FV här egentligen? Vad säger @Emanuel som är så nära kärnan av företaget man kan komma här på forumet?
Bra grejer? 21 flaskor kvar på mitt lokala bolag, får väl gå förbi och plocka 3...
Hallå där, blanda inte in mig i vårt förhållande!
Har haft fullt upp med att ta mig hem från ett stormigt Nordsjön så jag har inte riktigt hunnit hänga med gällande dramat i Selosselanseringar.
Men efter att har läst ikapp lite så här jag faktiskt ringt Jan för att fråga vad som gick fel med lanseringen eftersom jag tycker att FVL normalt gör ett bra jobb med att langa till oss god skumpa.
Till att börja med så minskar Sveriges allokering samtidigt som populariteten på Selosse ökar lavinartat.
Tydligen fick sajten en sinnessjuk trafik de första tre minuterna, långt mer än vad den normalt är designad för att klara och detta resulterade i att faktureringsgrunkan inte fick tillräckligt snabb uppdatering av lagersaldogrunkan varvid fakturor gick ut trots att det var klickat slut.
Jan är först på ledsen för detta då deras ambition ju är att så många som möjligt ska få möjlighet att köpa en flaska.
Hur som helst, då de inte vill bygga om sitt system för att klara 3 minuters storm per år kommer de köra rent lotteri på alla flaskor nästa år där de som är intresserade får föranmälan sig och så lottas det villka som får flaskor. Känns ju som att det blir lika rättvist eller orättvist för alla då.
Nu tänker jag återgå till min semester och det är ingen idé att ni nu försöker hänga mig för avsaknaden av Selosse, det strulade lika mycket för mig som för alla andra men nu vet ni iaf varför.
Hallå där, blanda inte in mig i vårt förhållande!
Har haft fullt upp med att ta mig hem från ett stormigt Nordsjön så jag har inte riktigt hunnit hänga med gällande dramat i Selosselanseringar.
Men efter att har läst ikapp lite så här jag faktiskt ringt Jan för att fråga vad som gick fel med lanseringen eftersom jag tycker att FVL normalt gör ett bra jobb med att langa till oss god skumpa.
Till att börja med så minskar Sveriges allokering samtidigt som populariteten på Selosse ökar lavinartat.
Tydligen fick sajten en sinnessjuk trafik de första tre minuterna, långt mer än vad den normalt är designad för att klara och detta resulterade i att faktureringsgrunkan inte fick tillräckligt snabb uppdatering av lagersaldogrunkan varvid fakturor gick ut trots att det var klickat slut.
Jan är först på ledsen för detta då deras ambition ju är att så många som möjligt ska få möjlighet att köpa en flaska.
Hur som helst, då de inte vill bygga om sitt system för att klara 3 minuters storm per år kommer de köra rent lotteri på alla flaskor nästa år där de som är intresserade får föranmälan sig och så lottas det villka som får flaskor. Känns ju som att det blir lika rättvist eller orättvist för alla då.
Nu tänker jag återgå till min semester och det är ingen idé att ni nu försöker hänga mig för avsaknaden av Selosse, det strulade lika mycket för mig som för alla andra men nu vet ni iaf varför.