Jäklar den såg spännande ut!Fick ett mail för någon timme sedan med detta erbjudande och beställde tre flaskor. Svårt att få med sig fler hem till Sverige.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jäklar den såg spännande ut!Fick ett mail för någon timme sedan med detta erbjudande och beställde tre flaskor. Svårt att få med sig fler hem till Sverige.
Intressant. På en masterclass med Krug för två år sedan (http://vintomas.wordpress.com/2012/08/26/krug-masterclass-hos-decanter/), nämnde deras marknadschef Romain Cans att de funderade på att göra något med äldre Grande Cuvée. Jag har för mig att han sa det när en mindre krets av oss stod och pratade med honom efter provningen. Detta borde i så fall vara något som är för Grande Cuvée vad Krug Collection är för Krug Vintage (min formulering, inte hans).Fick ett mail för någon timme sedan med detta erbjudande och beställde tre flaskor. Svårt att få med sig fler hem till Sverige.
Fick bli en flaska St Vincent -96 och ett rödtjut för att hålla frun på avstånd.
Tänkte inte så men det skulle nog också funka!Måste du dricka två flaskor för att klara av det?
Idag är en stor dag för mig, för jag har inhandlat min första Selosse Substance.
Japp, köpte blint efter att Initiale och VO fallit mig i smaken. Friskt vågat, etc... men man får väl vänta ett år eller fler, antar jag, men det är ju bra att ha nåt att se fram emotBlir det första du druckit också?
Japp, köpte blint efter att Initiale och VO fallit mig i smaken. Friskt vågat, etc... men man får väl vänta ett år eller fler, antar jag, men det är ju bra att ha nåt att se fram emot
September 2013, så rätt färsk. Har för mig är jag hört att Anselme tycker man ska vänta minst ett halvår efter degg, men när jag tänker efter är det ju inte så långt bort. En lämplig start på våren kanske?Du lär inte bli besviken och just Substance tycker jag inte att man behöver vänta särskilt länge på. Vad är det för degorgeringsdatum?
Jag drack förra årets batch ca 3-4 mån efter lanseringen och det var ganska lite bubblor i den som jag upplevde.September 2013, så rätt färsk. Har för mig är jag hört att Anselme tycker man ska vänta minst ett halvår efter degg, men när jag tänker efter är det ju inte så långt bort. En lämplig start på våren kanske?
Själv köpte jag en Dom Pérignon 2004 idag på Seouls flygplats. Såg även Dom Pérignon 2004 Jeff Koons Edition som var mycket snygg! Klart snyggare än både Andy Warhol- och David Lynch-varianterna.
Tydligen inte helt fel eller hur Elvis?