This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Grattis ! Bästa Cos på 80-talet med 85 en liten bit bakom.Fick tag i 2 flaskor Cos d'Estournel 1982
Topp!Grattis ! Bästa Cos på 80-talet med 85 en liten bit bakom.
Snygg fångst!Fick tag i 2 flaskor Cos d'Estournel 1982
Alltså ett mousserande svenskt vin.Kullahalvöns 100% Solaris druva
produceras i skåne vintage 2010...
Bra eller anus? vi får se...
Purfärsk ifrån producent tror inte dom är släppta ännu. Första batchen om jag förstod rätt.
Vi tvivlar inte att den existerarLägger till en bild till alla som tvivlar att den existerar
HahahaVi tvivlar inte att den existerar
Vi tvivlar varför den existerar
Den skall öppnas brevid en Krug -88 i början av januari. Bara för att ge den en utmaning...När kommer smakutlåtandet? (och kom nu inte dragandes med "det smaka inte SÅ illa"...)
Den skall öppnas brevid en Krug -88 i början av januari. Bara för att ge den en utmaning...När kommer smakutlåtandet? (och kom nu inte dragandes med "det smaka inte SÅ illa"...)
Har du provat Roederer 2008 Rose?Sassicaia 2006, Roederer Rosé 2008 och ett par Bolly på magnum.
Har du provat Roederer 2008 Rose?
Jag har druckit den några gånger och tycker den är helt fantastisk. Normalt brukar Roederer Rose behöva en del tid efter lansering innan den är tillgänglig men denna är perfekt att dricka direkt.Ja, jag provade den för ett par månader sedan. En riktigt bra årgång av Roederer Rosé! Egentligen borde jag ha köpt på mig några lådor och lagt i vinkällaren men jag försöker begränsa champagneinköpen eftersom jag ska flytta från Filippinerna till USA om ett par månader.
Jag har druckit den några gånger och tycker den är helt fantastisk. Normalt brukar Roederer Rose behöva en del tid efter lansering innan den är tillgänglig men denna är perfekt att dricka direkt.
Ja, jag provade den för ett par månader sedan. En riktigt bra årgång av Roederer Rosé! Egentligen borde jag ha köpt på mig några lådor och lagt i vinkällaren men jag försöker begränsa champagneinköpen eftersom jag ska flytta från Filippinerna till USA om ett par månader.
Jag håller med. Roederers årgångs-rosé brukar alltid vara bra men den här är verkligen något extra. När jag provade den gjorde den sista varma centilitern starkt intryck på mig, den doftade choklad, och det bådar gott inför framtiden (om man låta bli dem)...
Får man fråga var?Fick tag i 2 flaskor Cos d'Estournel 1982