Mattias Schyberg
Administratör
Plockade upp lite Keller från SB för en stund sedan. Litervis!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Bara det är -15 så.
Ser ut som en livsfarlig kombination
Nedre lådan behöver nog inte lagras
I alla fall inte tillsammans med vinerna i källaren om luftfuktigheten är hög.Nedre lådan behöver nog inte lagras
Nedre lådan behöver nog inte lagras
I alla fall inte tillsammans med vinerna i källaren om luftfuktigheten är hög.
Öppnas julen 2019?
Kanske redan tolvslaget 2017/2018
Och där fick jag besked om att den finns att hämta, tidig julklappSer att Selosse Initial dykt upp med ett webbsaldo på 5 efter min beställning. Jag trodde den var slut, men tydligen har några fl hittat till webbsaldot
Jag väntar på mitt besked fortfarande. Kan bli ett allvarligt samtal med en butiksföreståndare.........,Och där fick jag besked om att den finns att hämta, tidig julklapp
Du valde ju min lediga dag. Jag har dock sett dina beställningar ett par gånger... Av integritetsskäl så tänkte jag låta bli att jaga dig dock.Hämtade ut följande två skönheter idag, Selosse deg 20/12-16 från SB Mörby.
Jag tvivlar skarpt på att @ChristianB jobbar där han säger, har nu varit där 6 gånger utan att sett skymten av honom. Eller gömmer han sig bakom BiB-arna? Säkraste stället jag inte skulle gå till
Visa bifogad bild 11690
Det är ju MIN lediga dag! Har bokat lunchjulbord med min mor och brorsan, efter det blir det nog ett par stopp på några vinbarer. Så jag får rota runt bland resterna på lördagPå fredag borde du ju titta in för att kika på småpartierna som släpps i alla fall!
No worries, jag är där på lördag också så jag kan säkert guida lite bland krafset...Det är ju MIN lediga dag! Har bokat lunchjulbord med min mor och brorsan, efter det blir det nog ett par stopp på några vinbarer. Så jag får rota runt bland resterna på lördag
No worries, jag är där på lördag också så jag kan säkert guida lite bland krafset...
Hämtat rejäl laddning på SB och posten idag. Blev inspirerad av provningspatrullens betyg på Henriot -06, så beställde ett 6-pack a £37 flaskan från Frankrike. Hade egentligen tänkt hoppa -06an och vänta på -08, men varför välja när man kan göra både och . Fick också en Palmer -96 från webbsläppet. Någon som vet deg-datum?
Visa bifogad bild 11691