This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Beställde via webben några Clos Des Goisses 2008 - spännande att se om dom landar. Nån som haffat ngn Clos -08 i butik idag?
Jag var inne på PK-huset vid 10.15 imorse och trots sedvanlig kö till vinkällardelen verkade det mest vara sug efter whisky. Stod iallafall 6-8 oöppnade lådor CdG i kylen.. jag skulle köpa två och gick därifrån med tre.. och en flaska Susana Balbo Rose eftersom jag fick hjärnsläpp och trodde det var Volcanic som släpptes idag..Beställde via webben några Clos Des Goisses 2008 - spännande att se om dom landar. Nån som haffat ngn Clos -08 i butik idag?
Jo det blev ett par Goisses och några Boislauzon igår.Beställde via webben några Clos Des Goisses 2008 - spännande att se om dom landar. Nån som haffat ngn Clos -08 i butik idag?
Var köpte du ¨1522¨ 2008 och Cristal 2008?Blev lite shopping nere i Champagne
3st Philipponnat BdB 2008
3st Philipponnat Cuvée 1522 2008
3st Paul Clouet 2008
1st Paul Clouet 1995
2st Bonnaire 1984
1st Bonnaire Rosé
2st Eric Rodez BdN
1st Eric Rodez Rosé
3st Pierre Morlet NV
2st Pierre Morlet Grande Reserva Brut
2st Pierre Morlet Grande Reserva Extra Brut
3st Pierre Morlet Rosé
1st Pierre Morlet 1997
3st Louis Roederer Cristal 2008
1522 direkt hos huset för runt 60 euro tror jag och Cristal för 169 euro hos le parvis i ReimsVar köpte du ¨1522¨ 2008 och Cristal 2008?
Är det -16 dom levererar av Cartology från BS eller har du köpt från annat håll ?Blev en låda av senaste årgången (2016) av Cartology
Visa bifogad bild 13458
Samt några flaskor AN/2 från förra veckans Mallorca resa.
Visa bifogad bild 13459
Är det -16 dom levererar av Cartology från BS eller har du köpt från annat håll ?
Beaucastel är gott!
Visa bifogad bild 13475
Ska bli kul att pröva ny skumpa!
2008 FTW!
Visa bifogad bild 13476
Har inte druckit den men lär nog prova den relativt snart för att kolla om det är ngt att bunkra av (bara 3 av flaskorna är till mig). Kostar ju inte all världen för en skumpa.Spännande med Servenay, har själv funderat på inköp från franska vinkompaniet. Har du druckit den, eller tänker du smaka på någon i närtid?