This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vilket inlägg syftade du på? Mitt gällde iaf 2017!Vilken årgång?
Visa bifogad bild 13489
Efter att ha fått hem tre Krug 1996 och en Krug 1988 för en dryg vecka sedan, var det nu dags för nästa laddning att anlända. Sex flaskor Krug 2002, sex flaskor Dom Perignon 1996 och tre flaskor Bollinger RD 2002 blev det denna gång. Snacka om att spränga budgeten för detta året. Men vem behöver ett sparkonto när man kan njuta av god Champagne?!?
Dompan är ett "auktionsfynd" och Krug är från olika handlare i England, Bollinger köpte jag från Winefinder innan dom bytte årgång till 2004.Vart handla du dessa godbitar?
Något som försvann i detta inlägg, va? En bild eller såKöpt på plats i Spanien syd/väst om Barcelona. Lika trevlig hemma som på plats. Något som testat? Tur man köpte ett par.
Visa bifogad bild 13504
Idag kunde jag hämta min del av det gemensamma inköpet av 2006 Paul Bara Comtesse Marie de France. Kul med champagnen men framförallt var det kul att träffa den genomtrevlige Christer Johansson!
Vi kommer förhoppningsvis att träffas fler gånger.
Vart?Beställt Primeurs 2017...
12 Clinet
6 Château Valandraud
12 Larcis Ducasse
Återkom gärna hur du uppfattade Pink Gin, i mitt tycke blev det mest en jätte dominant parfymsmak när jag testade ett smakprov utan tonic.