Frazzevino
Medlem
Inget minne av att det stod något om legacy edition på etiketten så det var nog en "vanlig"Blev det en Legacy som dök upp för din del från släppet häromdagen eller en "vanlig" etikett?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Inget minne av att det stod något om legacy edition på etiketten så det var nog en "vanlig"Blev det en Legacy som dök upp för din del från släppet häromdagen eller en "vanlig" etikett?
Skämtar du?Har aldrig varit med om att dom blandat årgångar i BS.
Att dom behåller artikelnumret, ja, men jag kan inte komma ihåg att jag har fått annan årgång än den som är angiven. Känns som att dom flesta leverantörer har varit noga med att se tilll att informationen på SBs hemsida hålls uppdaterad. Kanske bara haft tur?Skämtar du?
Att dom behåller artikelnumret, ja, men jag kan inte komma ihåg att jag har fått annan årgång än den som är angiven. Känns som att dom flesta leverantörer har varit noga med att se tilll att informationen på SBs hemsida hålls uppdaterad. Kanske bara haft tur?
Nu för tiden mejlar jag alltid leverantören för att höra vilket årgång jag kommer att få. Det blir fel ibland ändå.Att dom behåller artikelnumret, ja, men jag kan inte komma ihåg att jag har fått annan årgång än den som är angiven. Känns som att dom flesta leverantörer har varit noga med att se tilll att informationen på SBs hemsida hålls uppdaterad. Kanske bara haft tur?
Det har du nog haft då, har råkat ut för felaktiga årgångar vid ett flertal tillfällen. Även jag har några Fluus väntande på SB, ska bli intressant att se vad det är som kommit.Kanske bara haft tur?
Brukar ta minst 1-2 dagar, ibland mer, efter att varan kommit in. Är det något populärt kan man inte lita på bevakningen för att få något.Hur väl funkar bevakningen av en vara som SB kan göra åt en. Bad om bevakning på PR SWC för någon vecka sedan, men fick aldrig något mail från SB. Lyckades dock fånga en flaska själv utan deras hjälp. Visa bifogad bild 15685
Du fick 2015...Det har du nog haft då, har råkat ut för felaktiga årgångar vid ett flertal tillfällen. Även jag har några Fluus väntande på SB, ska bli intressant att se vad det är som kommit.
Visa bifogad bild 15686
Det blir absolut mer rätt än fel. Men min erfarenhet är att det blir fel betydligt oftare än det borde. Undantag finns givetvis, men ord som noga och noggranna är dessvärre inget jag brukar förknippa med de svenska vinimportörerna...Att dom behåller artikelnumret, ja, men jag kan inte komma ihåg att jag har fått annan årgång än den som är angiven. Känns som att dom flesta leverantörer har varit noga med att se tilll att informationen på SBs hemsida hålls uppdaterad. Kanske bara haft tur?
Det tror jag inte men Champagne har en helt annan priskurva mig veterligen, de börjar dyrare och slutar billigare. Personligen köper jag inte nåt vin för 1500 kr men det är en annan diskussion.Många här verkar köpa en flaska Champagne för 1500 utan att blinka. Är det lika vanligt att man köper en pava rött här, för 1500 utan att blinka?
Många här verkar köpa en flaska Champagne för 1500 utan att blinka. Är det lika vanligt att man köper en pava rött här, för 1500 utan att blinka?