This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vart har du köpt dessa?
Hyfsat mogen Auslese till bra pris från topp-producent. Mumma!Nu är jag nöjd och glad! Tänka sig att beställningssortimentet levererade (rätt årgång och allt). Hoppas ni andra också får era flaskor!
Visa bifogad bild 17771
Plocka!Två Brunello 2013. På hyllan och hemsidan anges 2014. Någon som jämfört årgångarna?
Visa bifogad bild 17773 Visa bifogad bild 17774
13 eller 14 eller båda?Plocka!
13 skulle jag säga. 14 är för tunn i året. Enligt mig.13 eller 14 eller båda?
De la ut dem för 144 Euro/st... så du gjorde ett riktigt bra köp. Själv så köpte jag 3 för webpriset och tänkte öppna en nu i helgen... ska bli intressant att se hur den levererar!Köpte de på Premier Grand Crus. De fick in 10 lådor som skall ha förvarats optimalt (?) och har varit en mycket god kund så får köpa innan de läggs på webben så köpte för 114 Euro/flaskan och tre kvar nu som las ut på webben.
https://www.premiersgrandscrus.com/...s-saint-vincent-1996-champagne-grand-cru.html
Bäst föreDe la ut dem för 144 Euro/st... så du gjorde ett riktigt bra köp. Själv så köpte jag 3 för webpriset och tänkte öppna en nu i helgen... ska bli intressant att se hur den levererar!
Följande står på folien i halsen: "04 12 16 G" och sedan raden under "20 12 04"
Undrar om det innebär att flaskan är deg 2004-dec-16, låter logiskt eftersom det är den gamla etiketten... men vad betyder då raden under?
Visa bifogad bild 17777
De la ut dem för 144 Euro/st... så du gjorde ett riktigt bra köp. Själv så köpte jag 3 för webpriset och tänkte öppna en nu i helgen... ska bli intressant att se hur den levererar!
Följande står på folien i halsen: "04 12 16 G" och sedan raden under "20 12 04"
Undrar om det innebär att flaskan är deg 2004-dec-16, låter logiskt eftersom det är den gamla etiketten... men vad betyder då raden under?
Visa bifogad bild 17777
Nu är jag nöjd och glad! Tänka sig att beställningssortimentet levererade (rätt årgång och allt). Hoppas ni andra också får era flaskor!
Visa bifogad bild 17771
AP slutar mycket riktigt på 21 11.Kan du kolla om Spätlesen är AP 21 11 (som släppts om) eller något annat vore jag mycket tacksam!
Jag repeterar ;-) Ingen här som har koll på den skumpan? Eller annan BdB från Billecart?
Jag repeterar ;-) Ingen här som har koll på den skumpan? Eller annan BdB från Billecart?