This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag förstår inte riktigt varför expediten på bolaget kommenterade mitt val av champagne?Visa bifogad bild 20462
Hahah. UnderbartJag förstår inte riktigt varför expediten på bolaget kommenterade mitt val av champagne?Visa bifogad bild 20462
Haha vilken årgång vart det?Jag förstår inte riktigt varför expediten på bolaget kommenterade mitt val av champagne?Visa bifogad bild 20462
Hämtade också hem lite godsaker från SB idag i varierande mängd:
2015 Siepi
Japp! Den gillade jag mycket ! Inga direkta noter då den bjöds till middag med goda vänner. Satt bra till lättgrillad Iberico Secreto.även jag köpte en flaska 2015 Siepi när det begav sig. Såg att du hade druckit och gillat (mycket?) på CT. Några tankar kring drickfönster och lagringspotential?
De har fått in Bonnaire Variance 08-bas igen om någon som inte hann vill köpa på sig.Och nu slut...
Hur såg besöket ut, pris, framförhållning etc? Ska till champagne i helgen redanNyligen hemkommen från champagne och det blev mindre antal flaskor men dyrare än vanligt.
Var bla på provning hos Salon vilket var fantastiskt. Efter ha smakat mycket gott blev det köp av Delamotte collection 1999 Salon 2007 och Salon 1997. Salon 1997 är den bästa champagne jag fått chansen att smaka. Citrus, honung, brioche otroligt fräsch. Om det är någon som planerar att resa i sommar går det att besöka Salon som privatperson ( Endast i år).
Hur såg besöket ut, pris, framförhållning etc? Ska till champagne i helgen redan
De hade bra priser på det som gick att köpa på plats, tex salon 1997 kostade 420 Euro.
Och snål som jag var köpte jag bara en flaska.. som fortfarande väntar på att drickasFör 5 år sedan reades den för 1759:-.
Ändå gick försäljningen trögt.
Jag köpte 3 st planerar att dricka den första om 5 år den andra om 10 och den sista om 15Och snål som jag var köpte jag bara en flaska.. som fortfarande väntar på att drickas
Jag fick testat en jäkel. Fyndvarning på denna.De har fått in Bonnaire Variance 08-bas igen om någon som inte hann vill köpa på sig.
https://champagnevoyage.com/products/bonnaire-variance-2008
Aldrig köpt från denna sidan hur kan jag missat den?De har fått in Bonnaire Variance 08-bas igen om någon som inte hann vill köpa på sig.
https://champagnevoyage.com/products/bonnaire-variance-2008
Funkade bra.Aldrig köpt från denna sidan hur kan jag missat den?
Är alla nöja med bolaget på sidan?
Okej låter bra. Tack för svarFunkade bra.
De samlar upp beställningar o skickar som klump när det är tillräckligt många så kan ta lite tid att få sina flaskor.
Men om man inte absolut måste ha pavorna den här helgen så är det bara att köra.
Trevliga att ha att göra med på mail också.