Magnus L
urydhtfilgukj
Bra att du nämnde det, nu får jag en chans att ge SB en rejäl känga. Hyllan var tom som du själv såg, saldot indikerade att det fanns 12 flarror. Jag ställde mig snällt i kö för hjälp, du försvann med dina kap. Jag väntade...och väntade för att till slut få hjälp. Jag frågade efter Tablas Creek (den röda) och hänvisade till saldot, hon sprang iväg och var borta närmare tio minuter. När hon väl kom tillbaks så sa hon att det tyvärr har blivit något fel på saldot, de hade enbart fått 12 fl som hade tagit slut direkt, typ. Så var det med det...
Är det nu det är ok att utbrista: "Jädra Systembolaget, ni har inte bara problem med årgångar, även det normala saldot är tydligen svårt att hålla koll på", typ?
Edit: De har fortfarande inte uppdaterat trots min påminnelse för några timmar sedan, det står fortfarande 12 fl på hemsidan (Nordstan, Göteborg). Riktigt kasst!
Dom har nog knasigt mycket att göra en dag som denna dock. Mitt intryck av personalen på Nordstan är bara väldigt gott, och det är sällan problem uppstår på grund av just dem. Sen skall väl det också hända ibland