Finewinedude
2024 - Låter saker och ting vara osagt
Kikade in på atomwine.dk igår för att rycka några Keller 2016. Vet du om sidan är pålitlig och om frakt går smidigt till Sverige?Atomwine.dk
Tom har dessutom tilbud på en del av dem
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Kikade in på atomwine.dk igår för att rycka några Keller 2016. Vet du om sidan är pålitlig och om frakt går smidigt till Sverige?Atomwine.dk
Tom har dessutom tilbud på en del av dem
Kikade in på atomwine.dk igår för att rycka några Keller 2016. Vet du om sidan är pålitlig och om frakt går smidigt till Sverige?
Jag har aldrig haft några problem med Atomwine, däremot har jag aldrig heller beställt hem till Sverige utan hämtat när jag varit Danmark (på lagret eller skickat till hotell).Kikade in på atomwine.dk igår för att rycka några Keller 2016. Vet du om sidan är pålitlig och om frakt går smidigt till Sverige?
Nu ska jag säga att jag inte är helt säker, men jag tror att du måste själv hämta varorna på en adress i Danmark.
http://www.pinard-de-picard.de/katalog/wein/liste/w9011-La_Peira_en_Damaisela_Languedoc.htmlDu råkar inte ha några tips på en La Pèira månglare... jag har kört fast på SBs 2008or och skulle vilja ha lite omväxling...
Kikade in på atomwine.dk igår för att rycka några Keller 2016. Vet du om sidan är pålitlig och om frakt går smidigt till Sverige?
Han är registrerad som distanshandlare och betalar svensk moms och alkoholskatt. Frakten är 130 danska för 12 flaskor.Nu ska jag säga att jag inte är helt säker, men jag tror att du måste själv hämta varorna på en adress i Danmark.
Inom danmark kanske,..12 flaskor brukar vara fri frakt.
Det har fått bra betyg och verkar vara ett sånt typ av vitt vin som vinner på att luftas.2014 Adega da Cartuxa Pêra-Manca Branco
Slog också till på en låda Bara -08 från FVL, jag hörde något om att de tydligen sålde slut fortare än man kan säga tvåtusenåttaVisa bifogad bild 10137 Paul Bara Brut Millésime 2008
En låda fick det bli. Även Paul Bara borde ju lyckas med sina 2008or!
Dessa j-a 08r.....Slog också till på en låda Bara -08 från FVL, jag hörde något om att de tydligen sålde slut fortare än man kan säga tvåtusenåtta