Ekdahl
Medlem
Finns på SB för 1598 kr, ej årgångsmärkt på SB men det är 2002 som säljs om inget ändrats nyligen.Jag tänkte höra vad ni tror en piper heidseck rare 2002 kostar/skulle vara värd?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Finns på SB för 1598 kr, ej årgångsmärkt på SB men det är 2002 som säljs om inget ändrats nyligen.Jag tänkte höra vad ni tror en piper heidseck rare 2002 kostar/skulle vara värd?
€151 hos Envie de Champagne.
Finns på SB för 1598 kr, ej årgångsmärkt på SB men det är 2002 som säljs om inget ändrats nyligen.
Kungsbacka har en flaska -04Vilken butik hade 2004.an? Köpte 06.an till Nyår innan jag såg att 02.an nysläpptes.
Låter intressant, tar gärna del av utfallet!Ska prova fram nästa års husvin halvblint. Det finns inte många aspiranter
Visa bifogad bild 15064
Låter intressant, tar gärna del av utfallet!
Jag hängde på låset och beställde mina By Farr igår.
Och nu står det "Tillfälligt slut hos leverantör" på öppna sidan på allihop. Det är då man aldrig riktigt vet om de aldrig dök upp och min order blir makulerad inom en dag eller två, eller om allt verkligen sålde slut på ett dygn...
Någon som har inside info?
Beställde både Farrside och Applejack från Giant Steps kl. 10.15 igår. Båda står nu som tillfälligt slut. Kan bli knepigt med leverans om man har otur. Lutar åt det känns det som....Jag hängde på låset och beställde mina By Farr igår.
Och nu står det "Tillfälligt slut hos leverantör" på öppna sidan på allihop. Det är då man aldrig riktigt vet om de aldrig dök upp och min order blir makulerad inom en dag eller två, eller om allt verkligen sålde slut på ett dygn...
Någon som har inside info?[/QUOTE
Beställde både Farrside och Applejack från Giant Steps kl. 10.15 igår. Båda står nu som tillfälligt slut. Kan bli knepigt med leverans om man har otur. Lutar åt det känns det som....
Ska prova fram nästa års husvin halvblint. Det finns inte många aspiranter
Visa bifogad bild 15064
12 St Louis Rodererer Rose -12 beställda (bland mycket annat) kommer att fungera som ett härligt Rose vin dom kommande åren.. Oavsett väder..
Jag var klick-redo på den men bangade pga end. 15p hos Munskänkarna (inte dåligt men inte bra nog). Hur är syran?Visa bifogad bild 15112
Släpptes mer av denna, så fyllde på med mer Pasta/Pizza vin för framtiden. Trä lådan är dock inte original.
Om du fick igenom beställningen får du antagligen. Jag fastnade på "tillfälligt slut" på alla, vilket tyder på att Systembolaget utvecklat sitt BS-system till att fungera som webbsläppet.1 av varje beställd av årets delsläpp av Raveneau från Lidby. Tre olika denna gång, resterande på torsdagens webbsläpp.
Får se om man får något, beställning slutförd på under 10 sekunder iallafall.
Chablis 2016, Petite Chablis 2014 magnum, Blanchot Grand Cru 2016.