Kaminen_Magnus
Medlem
Något som heter shopping4net har denna dealen. 2 kartonger beställda!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag gjorde detsamma! Tack för tipset!Något som heter shopping4net har denna dealen. 2 kartonger beställda!Visa bifogad bild 9446
Jag tror det är samma form fast maskintillverkad istället för handblåst.Och något företag, som heter Frapp säljer ett champagneglas, som heter Celebration och som inte finns i Riedels sortiment på deras website så vitt jag kan se. Ser ut som Riedels Sommeliers och har samma mått. Jag är sugen på att köpa hem ett par och jämföra.
Tack! Beställde några set också.Något som heter shopping4net har denna dealen. 2 kartonger beställda!Visa bifogad bild 9446
Tack, köpte två set. Har beställt Lego av dem tidigare - inga problem.Något som heter shopping4net har denna dealen. 2 kartonger beställda!
Och bara minuter senare var det slut. Du kanske fick sista!Jag hakade också på och beställde två set, sjukt bra pris.
Har ju redan en stor uppsättning av Riedels "Syrah" men det här kittet kan ju vara kul när man sitter och nördar för sig själv...
Klassisk ångest kopplat till det här intresset.Grämer mig att jag inte beställde två set till.
Verkar det vara bra kvalitet? Man ju blir ju annars rädd för att det ska vara andrasortering med tanke på priset.Beställde igår vid 13-tiden, kom nu idag Visa bifogad bild 9452