This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Boule och rosé en varm sommardag, oslagbartHan beställde raskt 24 flaskor, provade 1 och nu har hela Fjällbacka bouleklubb beställt.
Även om dom velat ta hem det så tror jag att Klein Constantia inte gör ngn Marlbrook längre.Kände att jag behövde stilla min fundering angående Klein. Se svar nedan.
"Hej Tomas,
Tack för ditt mail och ditt intresse för vårt vin Marlbrook från Klein Constantia.
Tyvärr så är det här vinet slut. Vi reade ut ett kvarvarande mindre parti vi hade på lager.
När det är bra erbjudande så tar dessvärre vinerna fort slut också. Och jag måste meddela dig att vi inte kommer att ta hem vinet mer.
Ledsen jag inte kunde ge dig bättre nyheter.
Med vänlig hälsning / Best regards,
Åsa Surry
Logistics
AMKA AB"
Jag tipsade svärfar om rearosén för 39 kr. Han beställde raskt 24 flaskor, provade 1 och nu har hela Fjällbacka bouleklubb beställt. Jag ser också att den är slutsåld nu.
Så det är därför de är slut när jag skulle beställa några fler .
Hur blir jag medlem i Fjällbacka bouleklubb?
-Har också hört att det är helt sjuka ninjagrejer... Och så måste man kunna prata baklänges och jonglera med brinnande hundvalpar...Tror att de kör med samma regler och intagningsprocedur som i Fight Club, men är inte helt säker!
Fick ingen Klein jag heller (efter inloggning på mitt konto) och ingen info om att jag inte fick det heller (bara tyst) men enligt allvetaren från alperna är det en väldigt bra hemsida och plattform dom har så får väl sluta "gnälla" och försöka igen och hoppas på bättre tur nästa gång.Fick meddelande från Systembolaget idag att jag varken fick någon Klein Constantia eller Brunellon.
Fick ingen Klein jag heller (efter inloggning på mitt konto) och ingen info om att jag inte fick det heller (bara tyst) men enligt allvetaren från alperna är det en väldigt bra hemsida och plattform dom har så får väl sluta "gnälla" och försöka igen och hoppas på bättre tur nästa gång.
Tror att de kör med samma regler och intagningsprocedur som i Fight Club, men är inte helt säker!
Samma här. Tog ut en 2010 ur källaren idag för att ha till middag och kolla om det är ett bra köpHeh, fick den med, beställde faktiskt 3 för jag tyckte det var snygg etikett. Så man bygger en seriös samling
För att inte ge ett överdrivet intryck kan det vara värt att citera Bordeaux-erbjudandet som säger "upp till -30% på över 170 viner och 700 flaskor varav 62 flaskor 1er Grand Cru Classé - Observera mycket begränsade mängder". Med i genomsnitt drygt fyra flaskor per post är det alltså ett "bin end"-erbjudande.
För att inte ge ett överdrivet intryck kan det vara värt att citera Bordeaux-erbjudandet som säger "upp till -30% på över 170 viner och 700 flaskor varav 62 flaskor 1er Grand Cru Classé - Observera mycket begränsade mängder". Med i genomsnitt drygt fyra flaskor per post är det alltså ett "bin end"-erbjudande.