This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Har du börjat styra upp sortimentet?XXL Sport & Vildmark har en vinöppnare på rea. 200kr istället för 599kr. Finns i Bromma Blocks. @kayaker
Visa bifogad bild 9318
Har du börjat styra upp sortimentet?
Glidar'n! En del har det braNu ha jag gjort mitt jobb, och jag fick dessutom hänga lite på FineWines samtidigt som jag fick betalt.
Var i butiken finns korkskruvarna?
Jag hann inte idag, men jag tänker gå förbi imorgon om de finns kvar.Det ligger i reabordet på vildmarksavdelningen, men jag vet inte om vi har några fler modeller. Var du inne idag?
Jag hann inte idag, men jag tänker gå förbi imorgon om de finns kvar.
Vet du ifall det finns några kvar nu Deppodi?Jag det tror jag nog, ingen springande åtgång. Håller tummarna att de finns kvar. Reapallen är precis vid vapenbunkern. Jag är inte i butiken imorgon, annars hade jag lagt undan en åt dig
Vet du ifall det finns några kvar nu Deppodi?
Jag kan tidigast kolla/köpa på söndag eftermiddag.
Vet du ifall det finns några kvar nu Deppodi?
Jag kan tidigast kolla/köpa på söndag eftermiddag.
Vad jag kunde se så låg det 2 kvar idag varav jag köpte den enaJag är i butiken först på fredag, kan kolla då!
Den var slut när jag var där. Enligt han jag pratade med så hade det bara funnits 3 stycken och han lyckades inte hitta den i systemet så att han kunde se om den fanns någon annanstans.Nä nu korkskruven slut, det var bara några få ex kvar. Jag skriver här på nytt om något liknande erbjudande dyker upp, eller om vi får in fler (ej planerat).
Var precis förbi XXL Hamngatan, där fanns det ingaDen var slut när jag var där. Enligt han jag pratade med så hade det bara funnits 3 stycken och han lyckades inte hitta den i systemet så att han kunde se om den fanns någon annanstans.
Var precis förbi XXL Hamngatan, där fanns det inga
Du ska inte be om ursäkt. Du tipsade om en bra deal som flera va intresserade av och gick åt direkt. Jag chansade bara och tog en tidig lunch och kollade ifall Hamngatan skulle ha några.Kan ha varit en lokal kampanj i Bromma där det bara fanns två korkskruvar kvar. Ber om ursäkt om jag har varit missvisande, inte meningen att lura er till butiken i onödan.