Patrik Rosén
Medlem
Har fortfarande inte fått min order makulerad Lever på hopper!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
www.vinotheque.de har två flaskor 1979 Champagne Heidsieck Diamant Bleu som är nedsatta från €195 till €179. Inte ens 10 %, men kanske ett vin som inte är så lätt att få tag på?
Tema "1979"? Kan bli lite tufft att hitta både vin och bonus, lite tunt på den hyllan i källaren.En årgång som ändå är ganska omtalad för att hålla länge. Kanske vore något att gruppköpa för en BYOB?
Jag tycker 30+ skulle vara ett kul tema för en BYOB där den skulle passa och de flesta borde kunna få tag på någon flaska.Tema "1979"? Kan bli lite tufft att hitta både vin och bonus, lite tunt på den hyllan i källaren.
Gäller det åldern på deltagarna eller flaskorna?
Jag tänkte på flaskorna Annars har det väl funnit något Thunberg-tema tidigare, så Äldre än Thunberg kunde vara ett alternativ?. Men nu kanske den här tråden börjar glida bort från ämnet....Gäller det åldern på deltagarna eller flaskorna?
Då börjar det bli riktigt gamla flaskor måste jag dessvärre erkänna.så Äldre än Thunberg kunde vara ett alternativ?
Jag platsar i alla fall i bägge kategorierna - med rågeVar det ditt försök att säga att jag inte är välkommen på några år?
Taget - det får bli tema för första BYOBen 2018 (jan-feb) - 1988 och äldreJag tycker 30+ skulle vara ett kul tema för en BYOB där den skulle passa och de flesta borde kunna få tag på någon flaska.
Taget - det får bli tema för första BYOBen 2018 (jan-feb) - 1988 och äldre
Räkna med mig!Taget - det får bli tema för första BYOBen 2018 (jan-feb) - 1988 och äldre
Perfekt! Då har ju folk tid på sig att skaffa en flaska om man inte har en "djup" källare. Jag är gärna med om det fungerar med datum etc!Taget - det får bli tema för första BYOBen 2018 (jan-feb) - 1988 och äldre
Du har inte missat så mycket. Jag beställde redan ganska länge sen och vinet var inte just i min smak. Ganska tamt och väldigt sött. Lite för söt för att smaka gott. Men jag sålde några flaskor till en kompis och han gillade vinet.Har fortfarande inte fått min order makulerad Lever på hopper!