Emanuel
Instagram; Swedish Champagne Dude
Du borde ha klarat BYOBen i Kalmar där vi körde Ludon 1928... Med en hårsmånDå börjar det bli riktigt gamla flaskor måste jag dessvärre erkänna.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Du borde ha klarat BYOBen i Kalmar där vi körde Ludon 1928... Med en hårsmånDå börjar det bli riktigt gamla flaskor måste jag dessvärre erkänna.
Taget - det får bli tema för första BYOBen 2018 (jan-feb) - 1988 och äldre
Jag med! Måste lära mig att dricka lite moget.Taget - det får bli tema för första BYOBen 2018 (jan-feb) - 1988 och äldre
Absolut, jag är på!"Taget - det får bli tema för första BYOBen 2018 (jan-feb) - 1988 och äldre
Du har inte missat så mycket. Jag beställde redan ganska länge sen och vinet var inte just i min smak. Ganska tamt och väldigt sött. Lite för söt för att smaka gott. Men jag sålde några flaskor till en kompis och han gillade vinet.
Hugger också på denna!Taget - det får bli tema för första BYOBen 2018 (jan-feb) - 1988 och äldre
Var någonstans brukar dessa BYOB gå av stapeln?
Fantastisk "service" att du håller koll på det här @Deppodi !Systembolaget bytte lite priser i går.
Här kommer en prisjämförelse som är gjord mellan 2017-11-16 och 2017-12-02.
Hittar ni något intressant
Maquis röda har jag för mig var ett bra billigt pang, beställde två för att verifieraSystembolaget bytte lite priser i går.
Här kommer en prisjämförelse som är gjord mellan 2017-11-16 och 2017-12-02.
Hittar ni något intressant?
Fantastisk "service" att du håller koll på det här @Deppodi !