karl.1480
Medlem
Idag gäller 25% på hela sortimentet hos vinonostrum.com om man använder koden SummerSale2018. Har handlat där för något år sedan och det har funkat bra.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Transport av naturviner i den nuvarande värmen låter för mig mer riskabelt än att transportera andra viner.Idag gäller 25% på hela sortimentet hos vinonostrum.com om man använder koden SummerSale2018. Har handlat där för något år sedan och det har funkat bra.
Det gör dem, så länge mellanhänderna inte använder lådorna som fotbollar på vägen vill säga. Men ingen fara, Fru Daenner ordnar det mesta.De verkar ha gått över till UPS, så förhoppningsvis ska leveranserna fungera.
Tack, Tomas!Bifogar dagens prisförändringar hos systembolaget.
Jämfört mellan 2018-08-28 och 2018-09-01.
Hittar ni några fynd?
Blad ett är sorterat på prisavslag i kronor. Blad två är sorterat på prisavslag i procent.
Mycket ryskt vin. Någon med erfarenhet av detta? Tänkte det kunde var kul att testa om inte annat.Bifogar dagens prisförändringar hos systembolaget.
Hittar ni några fynd?
Blad ett är sorterat på prisavslag i kronor. Blad två är sorterat på prisavslag i procent.
Bifogar dagens prisförändringar hos systembolaget.
Hittar ni några fynd?
Det som är värt att köpa i de här listorna brukar vara slut efter en vecka. De gamla listorna har inte mycket värde.Första gången som jag kikade på detta, intressant info och vore det inte bättre att ha det i en separat tråd istället för i "Deals" för att förenkla möjligheten att följa dem bakåt också?
Ingen alls men jag är intresserad av ett par om du beställer (kollikrav).2013 Carlo Revello & Figli Barolo - någon som har erfarenhet?
Kan importörens namn "Löddrig Häst AB" ge någon gissning vad inköparna har för smakpreferens?Ingen alls men jag är intresserad av ett par om du beställer (kollikrav).
Har en låda av deras RG, ett år sedan jag provade. Köpte den på plats för att jag tyckte om den2013 Carlo Revello & Figli Barolo - någon som har erfarenhet?
Håller helt med, och Henriot går alltid att hitta runt om i Europa för väsentligt lägre pris än SBDrack nyligen Henriots basbubbel och måste säga att det är gott så det här mycket bubbel för pengarna inkluderat deras billiga frakt också. Sen att det är runt 65% dyrare på Stora Satan gör ju inte saken sämre
https://www.plus-de-bulles.com/fr/f...310736105&mc_cid=724bcfee26&mc_eid=1e0756176b