This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tyvärr. Någon enstaka gång någon rimligt prisad Brunello eller Barolo. Aldrig Champagne (om du inte vill ha två-pack NV Moet vill säga). Jag flyger därifrån ett gäng gånger i månaden och tyvärr gör ffa kursen att inte ens "bra danska erbjudanden" blir ens i närheten av förmånliga. Möjligt att du kan hitta en billig flaska halvtaskig vodka men tyvärr är det nog allt. Det fanns inget att rapportera om för några dagar sedan...Någon som har koll på om det finns nån kul deal på Kastrup?
Har en vän som flyger till Norge därifrån på söndag.
Jag var där för några dagar sedan och tyckte prislapparna i lag var hutlösa. Det enda jag såg som var billigare än bolaget var standard Moet som det var kampanj på. Kommer inte ihåg priset men strax över 300 flaskan vill jag minnas. Kollade inte på sprit dock.
Är i Miami ( sb ) nu och hade önskat att jag köpt några med mig. Här är dyrt.
Tyvärr. Någon enstaka gång någon rimligt prisad Brunello eller Barolo. Aldrig Champagne (om du inte vill ha två-pack NV Moet vill säga). Jag flyger därifrån ett gäng gånger i månaden och tyvärr gör ffa kursen att inte ens "bra danska erbjudanden" blir ens i närheten av förmånliga. Möjligt att du kan hitta en billig flaska halvtaskig vodka men tyvärr är det nog allt. Det fanns inget att rapportera om för några dagar sedan...
Sugen på att beställa ett gäng, köpte för nått år sen och de är redan slut!Drack denna i helgen och var väldigt positiv. Snoken va helt grym. 269 kr/flaskan lär vara 50 mindre än vad jag betalade.
https://www.winefinder.se/vin/italien/barolo/barolo-marcenasco-renato-ratti-2013-kpw122085
"Green Friday" idag vad det nu är för nytt påhitt på KitchenTime.20% på allt på hemsidan, jag vet att riedel glas finns där om någon behöver fylla på. Gäller fredag-söndag.
https://www.kitchnsverige.se/?utm_c...ified&utm_medium=email&utm_source=apsis-anp-3
20% på allt på hemsidan, jag vet att riedel glas finns där om någon behöver fylla på. Gäller fredag-söndag.
https://www.kitchnsverige.se/?utm_c...ified&utm_medium=email&utm_source=apsis-anp-3
Jag har handlat alla mina riedel på Cervera, deras glasgaranti är nice. Brukar vara medlemsrabatt om 20%Värt att kolla Prisjakt innan också. Mycket rabatterat finns billigare på andra siter!
Nej det uppmärksammade jag inte. Måste varit felprissatt med 165 kr för en Beaune 1er Cru?Inte helt juste, jag vet, och det är inte meningen som någon tease... Men jag är nyfiken. Var det någon mer än jag som uppmärksammade L. Jadot, Beaune 1er Celebration, 2015 på SB?
Ja, jag noterade att jag betalade 295 kr för årgång 2009 ("premiärårgången") år 2012 och tyckte då att det var en fantastisk deal relativt det vinets omdömen... Beaune premier cru i toppårgångar, dit 2015 definitivt räknas, är ju en kategori av viner som kan rekommenderas som "deals", eftersom priserna inte stuckit iväg på samma sätt som Volnay och Pommard!Inte helt juste, jag vet, och det är inte meningen som någon tease... Men jag är nyfiken. Var det någon mer än jag som uppmärksammade L. Jadot, Beaune 1er Celebration, 2015 på SB?
Inte helt juste, jag vet, och det är inte meningen som någon tease... Men jag är nyfiken. Var det någon mer än jag som uppmärksammade L. Jadot, Beaune 1er Celebration, 2015 på SB?