Testbeställde genast till gamla priset. Gick igenom och mejl kom. Tidigare avbröts beställningen innan slutbesked så kanske lovande. Man kan ju iofs få det tråkiga makulerad beställning smset.Ligger kvar på 399kr nu när jag kollade..
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Testbeställde genast till gamla priset. Gick igenom och mejl kom. Tidigare avbröts beställningen innan slutbesked så kanske lovande. Man kan ju iofs få det tråkiga makulerad beställning smset.Ligger kvar på 399kr nu när jag kollade..
Nog är det "dagspriset" vid avhämtning/betalning som man får betala hos SB, inte priset som står i beställningsbekräftelsen?Testbeställde genast till gamla priset. Gick igenom och mejl kom. Tidigare avbröts beställningen innan slutbesked så kanske lovande. Man kan ju iofs få det tråkiga makulerad beställning smset.
Nog är det "dagspriset" vid avhämtning/betalning som man får betala hos SB, inte priset som står i beställningsbekräftelsen?
Priset som var vid beställning gäller även om priset ändrats efter detNog är det "dagspriset" vid avhämtning/betalning som man får betala hos SB, inte priset som står i beställningsbekräftelsen?
Nja. Är beställningspriset lägre än dagspriset så brukar vi köra på beställningspriset. Är det högre kör vi på dagspriset.Nog är det "dagspriset" vid avhämtning/betalning som man får betala hos SB, inte priset som står i beställningsbekräftelsen?
Inga prisförändringar i systembolagets databas från den 1a till 2a september.
På hemsidan verkar vissa ha ändrats
DP 08 kostar 1599 nu och tror den var billigare förra veckan
Men ex Vaio Armaron ligger kvar på 399
Precis! Hämtade ut sex st Dom Perignon 08 i fredags och som tur var kom jag ihåg att säga till att de var beställda innan prishöjning. Tjejen i kassan hade slagit in det nya priset annars. "Tjänade" således drygt 800 spännPriset som var vid beställning gäller även om priset ändrats efter det
Man kan dock behöva påpeka det i kassan då butikens utskriftspapper ibland innehållit det nya priset. Har hämtat ut cirka 10-15 artiklar som ändrat pris efter att beställning lagts.
747501 Estelado var fyndig redan för 99 kronor. Jag glömde en i källaren i 3--4 år och möttes av persikor, hallon och hyfsat lång eftersmak. Årets bersåvin 2022?Lagom till morgonkaffet så kommer dagens prisförändringar hos systembolaget.
Hittar ni några fynd?
Premier Grands Crus kör en liten lagerrensning.
Var väl inte så mycket som fick min puls att skena men lite trevliga saker fanns det allt.
Såg Bollinger Grand Annee 2008 på Manchester flygplats för 67£
Får väl klassas som en deal.
Tack för tipset! Ska till liverpool på höstlovet och flyger till Manchester.Såg Bollinger Grand Annee 2008 på Manchester flygplats för 67£
Får väl klassas som en deal.