This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Hum... missar jag något?skickar till Sverige
Ingen rabatt på champagne men finns mycket annatSilkes weinkeller har 20% på hela sortimentet i 24 timmar.
Bra kundservice, skickar till Sverige och vettiga fraktkostnader om jag minns rätt.
De har speciell inriktning på spanska viner men har utökat sortimentet:
https://www.silkes-weinkeller.de/We...is-Roederer-Cristal-Brut-2008.html?t=FR17034#
Hum... missar jag något?
Sverige är inte med som alternativ på länder man kan skicka till vare sig när man försöker skapa ett konto eller beställer som gäst...
Verkar inte finnas med i deras fraktlista.
Synd, var ju en del trevligt om man får 20%.
Ingen rabatt på champagne men finns mycket annat
La in Dompa och Cristal i varukorgen men ingen rabatt.Nog tycker jag att de ser ut som om de ger rabatt på allt!
Hum... missar jag något?
Sverige är inte med som alternativ på länder man kan skicka till vare sig när man försöker skapa ett konto eller beställer som gäst...
Verkar inte finnas med i deras fraktlista.
Synd, var ju en del trevligt om man får 20%.
La in Dompa och Cristal i varukorgen men ingen rabatt.
”Der Rabatt von 20 Prozent wird auf alle Weine und andere Produkte (mit Ausnahme von Champagner, Subskriptionen und Gutscheinen) ”
Håller med!Tråkigt att de skriver att det gäller alla viner och att t.o.m. rabattkoden dyker upp när man söker på champagne.
Kul att se att det fortfarande går att hitta guldkorn!Skrev i senaste inköpen, men lägger in det här också för jag tycker det platsar som "deal".
Heathrow Terminal 2:
Charles Heidsieck Reserve till vettig pris i 5 timmar till!
De är billiga i frakt också, 1-10 flaskor för 13 europapengar.
Charles Heidsieck Reserve till vettig pris i 5 timmar till!
De är billiga i frakt också, 1-10 flaskor för 13 europapengar.
Dessutom har de fyllt på lagret av Salon 2008, till det facila priset av strax under 86 kSEKPhilipson Wine utropar "Priskrig!" och säljer Bollinger Special Cuvée för 429,95 SEK/flaska i 6-pack.
https://www.philipsonwine.com/bollinger-champagne-special-cuvee/45601500
Ska bli kul att se om Systembolaget skriker "Danskj*vl*r!" och kontrar med en sänkning av sitt pris om 499 kr för att behålla marknadspositionen.
Och man får en trälåda på köpet!Dessutom har de fyllt på lagret av Salon 2008, till det facila priset av strax under 86 kSEK
Strålande tider