Det förändrade saken!Och man får en trälåda på köpet!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Det förändrade saken!Och man får en trälåda på köpet!
Karaffen från Spiegelau är också riktigt billig för 60kr. http://www.the-wine-company.se/vinglas-och-tillbehoer/spiegelau-dekanter?collection=272543917
Fick aldrig några då för att jag inte köpte något vin, men nu har de dem för 50 kr för vad de säger "Exklusivt för The Wine Companys kunder", och även om jag inte fick köpa något första gången räckte den beställningen för att jag ska räknas som kund så nu gick det bra att köpa 10 st.Beställde 10 st men surt när det kom mail idag att man bara får köpa om man köper minst 6 flaskor vin också.
Kul!Fick aldrig några då för att jag inte köpte något vin, men nu har de dem för 50 kr för vad de säger "Exklusivt för The Wine Companys kunder", och även om jag inte fick köpa något första gången räckte den beställningen för att jag ska räknas som kund så nu gick det bra att köpa 10 st.
Någon som brukar handla av dem? Skickar de till Sverige och brukar allt funka bra?Nu kan man beställa Pegau 2017 för 249DKK flaskan vid köp av ett 12-pack hos finewines.dk. Det måste väl vara en bra deal!
Jag köpte förra årgången Pegau av dem, paketet kom snabbt med DHL express, inga problem alls!Någon som brukar handla av dem? Skickar de till Sverige och brukar allt funka bra?
Det är sådana inlägg som gör att det blir väldigt dyrt att vara inne på det här forumet.Nu kan man beställa Pegau 2017 för 249DKK flaskan vid köp av ett 12-pack hos finewines.dk. Det måste väl vara en bra deal!
Även för 599 på magnum om det bättre tilltalar en (vid köp av 6 fl).Nu kan man beställa Pegau 2017 för 249DKK flaskan vid köp av ett 12-pack hos finewines.dk. Det måste väl vara en bra deal!
För att inte tala om 1295 DKK för dubbelmagnum, 2750 DKK för 6 l-flaska, 4295 DKK för 9 l-flaska och 5195 DKK för 12 l-flaska!Även för 599 på magnum om det bättre tilltalar en (vid köp av 6 fl).
Vet vad du menar! Både min acceptans för vad en flaska vin får kosta samt den totala vinbudgeten har väl ökat med ett par hundra procent sedan jag började läsa här. FOMOn är svår att stå emot!Det är sådana inlägg som gör att det blir väldigt dyrt att vara inne på det här forumet.
Verkar vara lite varierande priser på Selosse. 882 kronor enligt denna lista jag hittade som är daterad augusti 2019. Man blir ju lite sugen trots att Finlandsbåtar är hemska, men trist när man kommit ombord och det är out of stock och man får käka pepparstek och dricka Torres.964:- För Selosse Initial på Silja Serenade.
Tackar för tipset. Misstänkte att det skulle bli trångt i dörren och la en beställning på en låda Heidsieck när priset fortfarande var 79.95. Levererades av Postnord till utlämningsställe utan problem.Plus de Bulles har kampanj på Veuve Clicquot 2012. Riktigt bra pris.
Låga fraktkostnader också, 13 Euro för 10 flaskor.
Dessutom... för dem som missar racet på Heidsieck 2008 på fredag finns det sämre ställen att köpa på.
Så kul!Tackar för tipset. Misstänkte att det skulle bli trångt i dörren och la en beställning på en låda Heidsieck när priset fortfarande var 79.95. Levererades av Postnord till utlämningsställe utan problem.