This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vad går en pava loss på där?SUPRA skrev:Krug GC på Gatwick.
Säljer dem både 2004 och 2005 av Déthune?Padawan skrev:En låda Paul Déthune Grand Cru 05 från Franska bolaget fick det bli.. och en overifierad låda Don Sebastiani B Side
Nåt måste man trösta sig med efter besked om vattenskada och att köksgolvet skall bilas upp...
johan1279 skrev:Säljer dem både 2004 och 2005 av Déthune?
Jos skrev:Kunde inte motstå så det blev ett gäng 2009 Les Bessards samt en magnum.
Hehe... Samma. Fick tag på 8 men tyckte det blev 2 för många så jag släppte 2v_skogh skrev:Samma här, fick tag på 6 flaskor.
Allaboda skrev:Massolino håller på en del av sina flaskor, och släpper dem efter tio år. Det är alltså bara några års lagring i deras vinkällare som skiljer - 6 år extra. Och det tar de ganska bra betalt för, runt 300
2004an var ingen höjdare heller, jag drack den på Champagnedagen. Tyvärr tycker jag att Belle Epoque har tappat sin storhet. Många 80-talarna var magiska, 1999an är ett av de viner som jag hittintills alltid prickat direkt i blindprovningar, pga att det är så osmakligt.Crist(al)ian 77 skrev:Belle Epoque 2002
Huva, vilken besvikelse. Sista jag drack var en ljuvlig 1990:a och unga Belle brukar vara lite anonyma ungefär som Cristal kan va. Men denna får ligga ett bra tag till eller åtminstone till jag får ihop min kompletta Belle Epoque-vertikal... kände inga vintagetoner alls mest grape och limeskal...