Hagbard C.
Medlem
SV: Era senaste vininköp.
Hämtade precis ut mina två pavor Domaine Saint-Préfert Collection Charles Giraud 2010.
Hämtade precis ut mina två pavor Domaine Saint-Préfert Collection Charles Giraud 2010.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Krug88 skrev:En Piper Heidseck 2004 pa Changi i Singapore.
Minns fortfarande hur fantastisk 96:an var...
Dags att börja dricka lite bra grejer igen. Kul att se ett inlägg från herrn.Krug88 skrev:En Piper Heidseck 2004 pa Changi i Singapore.
moos skrev:Kan meddela att Comtes de Champagne 2002 inte finns på Gardemoen. Det var ett fel på deras hemsida.
Har köpt:
2stk Taittinger CdC 2000
1stk Mumm Cordon Rouge
1stk La Grande Dame 2004
Krug88 skrev:En Piper Heidseck 2004 pa Changi i Singapore.
Ahh, det har jag ju glömt berätta för er. Köpte bara en Sancerre när jag gled förbi.moos skrev:Kan meddela att Comtes de Champagne 2002 inte finns på Gardemoen. Det var ett fel på deras hemsida.
Har köpt:
2stk Taittinger CdC 2000
1stk Mumm Cordon Rouge
1stk La Grande Dame 2004
Kanske årgångens bästa Bordeauxköp. De verkar ha lyckats grymt bra.frommen skrev:12 halvor, Doisy-Daëne 2011
Ar i Hong Kong just nu mannen.Andreas skrev:gubben... ditt nummer funkar inte! messa mig!
Andreas
De har 390% importskatt pa europeiskt vin i Thailand, koper inget markvardigt dar langre...Anders Landström skrev:Dags att börja dricka lite bra grejer igen. Kul att se ett inlägg från herrn.
Hahaha, har ett hundratal flaskor kvar i var van fran Lidingos kallare...NonPlusUltra skrev:Vi kanske måste skicka några flaskor poste restante till herrn?
Krug88 skrev:Ar i Hong Kong just nu mannen.
Luren funkar inte...
Messar dig nar jag ar tillbaka i Bangkok den 10:e.
Kram pa dig!
Krug88 skrev:Hahaha, har ett hundratal flaskor kvar i var van fran Lidingos kallare...
Kanske ska be honom skicka med nagra nasta gang en kompis kommer ner?
Krug88 skrev:Blev ett par Pichon Baron 06 och Cos 04 i Hong Kong idag.
Ingen skatt pa viner i HK...v_skogh skrev:Hur är priserna i Hong Kong? Misstänker att det inte är lönt att kika efter vin nästa gång man är där?