SV: Era senaste vininköp.
Kanske det, men jag tycker snarare att det var ett ganska ärligt svar från Supra. Ärlighet kan mycket väl vara motsägelsefullt speciellt när det bygger på känslor.
CH skrev:SUPRA: Känns det inte lite som att du argumenterade emot dig själv nyss?
Jag menar att du i en mening nämner att du inte kan så mycket om vin eller skumpa och har inget intresse rörande druvor & vinlitteratur för att i nästa nämna att du har ett stort intresse och törst efter kunskap. Hur du hellre lägger 400 på en 99p istället för 300 på en 95p och sedan tvivlar på din egen förmåga att känna skillnad på dem?
Ta nu inte detta som att jag försöker snacka skit om dig för det är inte min avsikt, jag bara pekar på motstridigheterna så som jag tolkade dem i ditt inlägg. Jag bara sammanfattade dem extremt svart/vit och jag tror inte att min tolkning var din avsikt.
Själv har jag precis som du ingen utbildning inom ämnet och är inte direkt begåvad med en förmåga att kunna beskriva lukt och smak speciellt bra men man försöker ju bli bättre hela tiden.
Kanske det, men jag tycker snarare att det var ett ganska ärligt svar från Supra. Ärlighet kan mycket väl vara motsägelsefullt speciellt när det bygger på känslor.