This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Omnipollo x All In Brewing x Poppels Kokostopp! Smakar... Ja, KOKOSTOPP!
Är bland det ”tjockaste” jag druckit i ölväg, ett snäpp till och den är inte flytande...
Visa bifogad bild 14968
Intressant avslut! Har 7 stycken kvar, så det känns bra! Föredrog den aningen sval då fattonerna kom fram för mycket när den blev lite varmareDen här avslutade jag och @Daniel A en ganska tung vinprovningsdag med och delar helt ditt omdöme. Jag hade gärna haft en back i förrådet!
Yellow belly är en av mina absoluta favoriter. Kan tänka mig att den mår bra (ännu bättre) av fat, är det lika härligt som det låter eller blir det för mycket av det goda?Jag fortsätter! Det är ju ändå fredag
Omnipollo x Buxton Yellow Belly Sundae
Fatlagrade versionen av Yellow Belly, mycket trevlig! Denna är köpt direkt från Buxton i UK förra månaden (relativt färsk med andra ord).
Visa bifogad bild 14942
Jag föredrar sundae-versionen av Yellow Belly! Aningen sötare och rundare i smakerna (som det så ofta kan bli av fatlagring). Dock utan att på någon front bli för ”mycket”Yellow belly är en av mina absoluta favoriter. Kan tänka mig att den mår bra (ännu bättre) av fat, är det lika härligt som det låter eller blir det för mycket av det goda?
Är det bara jag som tycker att du har lyft begreppet "fyllt till bredden" till nya höjder?Northern Monk x Lervig Dark CityVisa bifogad bild 14983
På ölspråk kallas det ”boss pour”! Ser ballt ut om inte annatÄr det bara jag som tycker att du har lyft begreppet "fyllt till bredden" till nya höjder?
Parkinson, stay away!
Jag skulle aldrig våga greppa glaset...På ölspråk kallas det ”boss pour”! Ser ballt ut om inte annat
Jag fyller mina vinglas såPå ölspråk kallas det ”boss pour”! Ser ballt ut om inte annat
Intressant! Jag har aldrig provat det... Får göra detJag fyller mina vinglas så
Zalto Burgundy?Jag fyller mina vinglas så
Riedel Old World PinotZalto Burgundy?
Skulle vara spännande att se hur mycket som går i det glaset!Riedel Old World Pinot
Det där glaset är så himla fint, mitt gick i kras för något år sen.Jag fortsätter! Det är ju ändå fredag
Omnipollo x Buxton Yellow Belly Sundae
Fatlagrade versionen av Yellow Belly, mycket trevlig! Denna är köpt direkt från Buxton i UK förra månaden (relativt färsk med andra ord).
Visa bifogad bild 14942
Kommer säkert nya (kanske inte likadana dock?) snart, när Omnipollo släpper deras webshop lösDet där glaset är så himla fint, mitt gick i kras för något år sen.