M
Mouton
Och för varje minut ökar detIl Grigio, Gran Selezione - 2010
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Och för varje minut ökar detIl Grigio, Gran Selezione - 2010
Vilka är det på bilden?Höstens inköp planeras med goda champagner och ostar.
Fan vilka trevliga människor det finns
Visa bifogad bild 14551
@LarsW och @Gladekocken och jag. @Christer Johansson.Vilka är det på bilden?
Behövs inte mer för att jag ska bli sugen att testa!dammsugarpåse
Fick boken idag och börjat skumma lite och är helt säker på att denna blir mycket tillfredställande att läsa!Vad är det som händer? Försöker ni säga mig att min ostbrickebild har resulterat i att tre exemplar av en högst obskyr bok blivit såld ikväll? Fantastiskt. Hoppas ni kommer uppskatta den!
Vin och litteratur, alltså. Vilken grej.
Fick boken idag och börjat skumma lite och är helt säker på att denna blir mycket tillfredställande att läsa!
Form och design utmärkt.
Perfekt att ha liggandes framme så folk på besök kan ana att det bor en sysslolös, livsnjutande flanör och drömmare i lägenheten.
Nu har jag ju bara doftat lite och smuttat en gnutta men boken får 96 poäng så här långt, med potential mot 99 när den får ligga till sig.
Tack @Daniel A
Det verkar vara en naturlig riktning, och jag blir lyrisk inför tankenUnderbart! Jag är ju i Göteborg rätt ofta, så vi kanske får ta och styra upp lite vindrickande med litteratursnack vid sidan om?