This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Du har rätt, kör in Allegro kylen och öppnar en André Clouet istället. Det har jag hemma. Intressant är att de som levererar lite mer i SS's sortiment under 300 tenderar till att vara gjorda på en druvsort, Franck Bonville , Andre Clouet, St Gall, Michel Turgy, Palmer BdBv_skogh skrev:ikväll blev det en flaska André Clouet Grande Réserve igen.
Frågan är om det inte är det bästa bubblet för under 300 spänn?
Nämnde jag förresten att jag efter fyra dagars mekande äntligen fick igång skotern, bara för att få EN ynka dag med riktigt bra skoterföre?anders skrev:Både påsken från helvetet och missat vinferno. Du har förtjänat att kasta i dig en näve Prozac.
Spar pengarna du tänkt lägga på lotterSjödin skrev:Nämnde jag förresten att jag efter fyra dagars mekande äntligen fick igång skotern, bara för att få EN ynka dag med riktigt bra skoterföre?
Och att jag pimplade varje dag under påsken, men bara fick en liten aborrjävel?
magnum skrev:Spar pengarna du tänkt lägga på lotter
anders skrev:Det i särklass bästa investeringstipset under finanskrisen.
SUPRA skrev:Det trodde jag var att köpa Champagne? ??? :
Lambo skrev:Blev en ypperligt trevlig Dompa kväll igår. Började kalaset med -98 och -99:an och ingen känns så där superbra direkt. -98:an som jag druckit tidigare var riktigt bra, hittade till min förvåning lite tidiga mognadstoner i den MEN det kan bero på att tjejen har lagrat den i rumstemperatur innan vi flyttade ihop. Kanske e en bra idé att snabblagra dom flaskor man har bråttom att dricka? 99:an däremot kändes tam, varken doft eller eftersmaken imponerade. Tror inte detta kommer att bli nått toppvin tyvärr. Konstigt då jag annars gillar många -99r.
WOW, det låter som du haft en kul vecka, ändå!Krug skrev:Det har har blivit en underlig vecka.. En spontanare med K88 i tisdags, ett glas med herr Larsson igår samt en skön (i mitt tycke) Raymond Usseglio Cuvée Imperiale och en Pol Roger 1996 nere på grappe med 88:an ikväll... Spontanitet är kul och gott. Jag ade glömt lite hur kul det är efter att ha varit skittrist så länge...