This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Javisst är det ett bra vin. Såg att den inte fanns just nu på SS men väl John X Merriman -04. Har du provat den ?Elvis skrev:Kul med Peter Barlow. Jag köpte med mig ett par 2004r från Sydafrika i somras, och jag tror att det kan vara ett alldeles utmärkt lagringsvin.
chambertin skrev:Javisst är det ett bra vin. Såg att den inte fanns just nu på SS men väl John X Merriman -04. Har du provat den ?
ae skrev:Franz Hirtzberger- Steinterrassen Riesling Federspiel 2008. God. Förväntad hög syra. Dock betydligt mera tropisk frukt än vad jag förväntade mig i en österrikisk riesling. kanske felaktig förväntansbild.
anders skrev:Verkar som att 08rna är lika trevliga som 08rna när det gäller Wachau
CH skrev:???
Rörde du ihop årtalen eller kan du sjunkt så lågt att du talar gott om fjollträskarna?
Men du var för långsam ;D så CH tog dig med byxorna långt nerdragna, ingen trevlig syn ;Danders skrev:Inlägget korrigerat för att inte ge sken av annat.
shorepower skrev:Men du var för långsam ;D så CH tog dig med byxorna långt nerdragna, ingen trevlig syn ;D
shorepower skrev:Men du var för långsam ;D så CH tog dig med byxorna långt nerdragna, ingen trevlig syn ;D
anders skrev:Det verkar som att biverkningarna efter vacineringen i alla fall inte påverkar förmågan att knappa på ett tangentbord... ;D
Det stämmer, men biverkningarna slår ju olika på olika personer har jag läst! Kanske du har smygvacinerat dig ;Danders skrev:Det verkar som att biverkningarna efter vacineringen i alla fall inte påverkar förmågan att knappa på ett tangentbord... ;D
shorepower skrev:Det stämmer, men biverkningarna slår ju olika på olika personer har jag läst! Kanske du har smygvacinerat dig ;D
CH skrev:Då kanske du ska vacinera dig för att slippa stå med byxorna nere
CH skrev:Det ända anders gör i smyg är att dricka bib.