This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
CH skrev:Du är pinsam ibland. Du missade detta för att du var bakfull?
Krug skrev:Jag har säkert glömt något vin, men jag räknar kallt med att facit dyker upp under dagen.
Jo, det var Usseglio. Det är bara Krug som skrivit fel årgång.Elvis skrev:Var det inte en Chateauneuf-du-Pape 2001 på slutet också, som Krug88 hämtade från sitt fack?
Det är det förmodligen.Gustibus skrev:Är det Georges Vesselle du menar? Är det en röd coteaux du champenois?
Har själv en 2000 Bouzy Rouge kvar i källaren. De som slunkit ner hittills har varit smakrika, silkiga riktigt trevliga.
Krug88 skrev:Obs: jag har inte nått dit än!
Krug88 skrev:Gick förbi PanAm i Vasastan nyss och klippte en Krug NV och några ostron...
Det ultimata stället om man är drygt 40 och är sugen på singla jämnåriga kvinnor...
weezer skrev:Ikväll blev det en El vinculo och en Les Launes. crozes hermitage ihop med ett hjortinnalår, rödvinssky, gratäng med jordärtskockor och gräddkokta murklor/trattisar/gula herr kantarell..å tre skrikande barn på det; härligt å få över släkten... 8). Jag tror det var gott iallafall, blöjor och barn bankandes på bordet tog en del uppmärksamhet..