This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Prova vid tilfälle, Selosse Rose, William Deutz 1996, Dom Perignon 1988 och 1985, Jacquesson Signature 1990, Dom Ruinart 1988, Roederer 1996 och 1988, Bollinger 1996 dessa har aldrig gjort mig besviken tvärtom. Krug Rose behöver nog minst 5 helst 10 år innan den levererarSkumpatorsk skrev:Krug Rosé - Som SUPRA sa, hade även jag för höga förväntningar på denna, dock fortfarande bästa(?) rosén jag druckit. Måste lagras.
Dom Ruinart Rosé 1996 - Nästa bästa(?) rosén jag druckit, måste dock även den lagras längre. Har tyvärr insett att rosé skumpa är överreklamerad...
SUPRA skrev:Egly-Ouriet Rose, hittar den inte hos SB. Var får man tag på den? Blev lite sugen, och jag är inte ens kvinna...
magnum skrev:Prova vid tilfälle, Selosse Rose, William Deutz 1996, Dom Perignon 1988 och 1985, Jacquesson Signature 1990, Dom Ruinart 1988, Roederer 1996 och 1988, Bollinger 1996 dessa har aldrig gjort mig besviken tvärtom. Krug Rose behöver nog minst 5 helst 10 år innan den levererar
maxistockholm2 skrev:http://www.winzerchampagne.de/ Kanonbra företag och han har ibland godsaker som inte "annonseraras" på web-sdian; fråga!
Jos skrev:Blev så sjukt sugen på en bra entrecote så jag plockade upp en fet hängmörad skiva som jag ska slå ihop lite egen bearnaise till. Korkade en Castello di Fonterutoli 04 som jag smuttar lite på och faan va god den är ändå!
Revol Ajoir skrev:Sangiovese & en skvätt Cab. Sauvignon va ??? Låter helt tokgott!!! Måste nog hitta på något gott att käka jag med. Var får man tag i den?
Jos skrev:Just i dag kändes det inte som den gick helt hundra ihop med bean(blev sjukt god) och entrecoten men den var kanon innan maten! Finns på de flesta system som har i alla fall lite mer än standardsortiment.
weezer skrev:Castelo di Fonterutoli 2004 här åxo, tillsammans med en sjyst osso bucco med en risotto milanese och gremulata. Yummi. Smakar ännu bättre när lillkillen sover gott.
ja det är kul så länge dom små liven nöjer sig med en kvarts magnum. Är PP hans favorit?weezer skrev:en halvflarra Pierre Peters NV för att göra nattningen av lillkillen enklare.