Finewinedude
2024 - Låter saker och ting vara osagt
Deras misstag blev tyvärr en minusaffär med de dubbla skicken. Enligt mig så är det absolut inte dålig customer service att inte erbjuda dig något du INTE skulle ha (trots den lilla extra tiden och att behöva posta tillbaka flaskan). Att fela är mänskligt och att de ordnade till sitt misstag är det viktiga.Uppdatering: skickade tillbaka flaskan i fredags via Postnord (270 kr kostade det). Den kom fram idag och han betalade tillbaka frakten på mitt kort och skickade den rätta flaskan direkt. Dock inget erbjudande om kompensation för trubblet vilket kanske hade varit bra customer service. Men kommunikationen har varit snabb och bra. Nu får vi hoppas att det är rätt flaska denna gång (Egly Ouriet Rosé Grand Cru)
Men om jag får tillägga:
För att få tillbaka dig som kund skulle jag absolut ha erbjudit dig en sorts kompensation som tex en rabattkod vid nästa köp, för det hade gjort att de har kvar en kund.