This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Halleluja!Jag skall sluta planera och fokusera och bli mer spontan. Upptäcka nya saker jag hittills missat. Bättre vardagsviner och färre (inga) dyrgripar. Sluta tänka horisontalt och vertikalt utan sätta vinet först. Inte jaga de etiketter alla andra jagar.
Jag skall sluta planera och fokusera och bli mer spontan. Upptäcka nya saker jag hittills missat. Bättre vardagsviner och färre (inga) dyrgripar. Sluta tänka horisontalt och vertikalt utan sätta vinet först. Inte jaga de etiketter alla andra jagar.
AmenJag skall sluta planera och fokusera och bli mer spontan. Upptäcka nya saker jag hittills missat. Bättre vardagsviner och färre (inga) dyrgripar. Sluta tänka horisontalt och vertikalt utan sätta vinet först. Inte jaga de etiketter alla andra jagar.
Gör det enkelt för mig och kopierar denna.Vilka viner, områden ska ni fokusera lite extra på under 2019?
Områden som jag själv kommer köpa på mig av blir 2016 från både Bordeaux och södra Rhone, då främst CndP. Lite mer viner från Toscana skulle också behövas, även lite enklare i bra årgångar. Har lite dålig koll t.ex på vilka rosso Montalcino som är säkra kort. Kom gärna med tips! Sen finns fortfarande några 2008 från Champagne som jag vill ha men annars kommer nog champagneinköpen minska drastiskt fr.o.m nu.
Förväntad kommentar. God Jul!Halleluja!
Härligt Lars! Skönt att ha någon att hålla i handen när man nu gillar så otrendiga vinerGör det enkelt för mig och kopierar denna.
Skrämmande lik min inköpsstrategi detta år och sannolikt nästa.
Låt oss göra det trendigt att vara otrendig!Härligt Lars! Skönt att ha någon att hålla i handen när man nu gillar så otrendiga viner
Skall tillägga att jag jagat horisontaler och vertikaler i 20 år så nu fick det räcka. Ingen värdering mot andra alltså, jaga på ni.Jag skall sluta planera och fokusera och bli mer spontan. Upptäcka nya saker jag hittills missat. Bättre vardagsviner och färre (inga) dyrgripar. Sluta tänka horisontalt och vertikalt utan sätta vinet först. Inte jaga de etiketter alla andra jagar.