This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
AjajajIngen Comtes 08
För h-e! Måste jag köa med presumtiva coronasmittade för KellerPerfekt, då måste alla stå i kö där..
För h-e! Måste jag köa med presumtiva coronasmittade för Keller
Ser du ut som bilden kommer jag att känna igen dig!Japp. Jag har dessutom en släng av ebola och skallighet som är mycket smittsam. Bäst att du stannar hemma.
Tänk prick tvärtom.Ser du ut som bilden kommer jag att känna igen dig!
Keller blir vår död..För h-e! Måste jag köa med presumtiva coronasmittade för Keller
Men det är väl bara Riesling trocken och Limestone som kommer på torsdag, alltså de enklaste vinerna i sortimentet? Hade du sagt dig vara villig att dö för en G-Max (i den mån man inte redan dött i chock över priset...) eller kanske en Hubacker eller Abtserde, hade det mer gått att förstå.Keller blir vår död..
Ändå värdigt, typ.
Sant, ger det några veckor till då Krug kommer.Men det är väl bara Riesling trocken och Limestone som kommer på torsdag, alltså de enklaste vinerna i sortimentet? Hade du sagt dig vara villig att dö för en G-Max (i den mån man inte redan dött i chock över priset...) eller kanske en Hubacker eller Abtserde, hade det mer gått att förstå.
Det är skälvklart att man ska stava rettMänniskor som inte kan stava rätt har jag lite svårt att ta på allvar.
Borde klara mig de närmsta 10 åren i varje fall
Snacka barnarov asså...Det finns jäst och socker i affärerna igen.
När "Sunnes nykterhetssamfund" ryter till då darrar systembolaget . Men de får gärna stänga för min del. Borde klara mig de närmsta 10 åren i varje fall även om det kanske innebör en del barnarov.
Hade för övrigt varit ett intressant experiment att följa, revulutionen är nog inte långt borta när Nisse i Hökarängen inte får sin BIB om fredagen.
Jag har i och för sig texten "För övrigt anser jag att monopolet bör läggas ner" i min signatur, men med det menar jag inte att det skulle stängas utan ersättning.