This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ja alltså jag har jagat caviste i år ang. Savart. Men den höjningen och halvtrött innehåll i lådan så passar jag. Finns mycket annat bubbel där ute. Uppenbarligen är vi fler som tänker samma.Priset och innehållet har nog gjort sitt.
Fortfarande kvar så här på slutet av dagen.
Visa bifogad bild 29799
Jag passade också.Ja alltså jag har jagat caviste i år ang. Savart. Men den höjningen och halvtrött innehåll i lådan så passar jag. Finns mycket annat bubbel där ute. Uppenbarligen är vi fler som tänker samma.
Lägger mina slantar på Chianti från Boudonno - lär bekräftas av Grappe/MFW inom kort.Någon som vet vad cav170 innehåller som släpps imorgon?
KorrektLägger mina slantar på Chianti från Boudonno - lär bekräftas av Grappe/MFW inom kort.
Med de där stenarna måste det vara Domaine de MarcouxVad har vi för släpp på torsdag?
StämmerMed de där stenarna måste det vara Domaine de Marcoux
Brukar bli officiellt för medlemmar dagen innan för de som är medlemmar på Grappe och MFW. Så onsdag har du svarNån som vill berätta vad årets låda från Principiano kommer innehålla
Tror det blir som det brukar; Dolcetto x 2, Barbera x 2 och 2 x Barolo. Men vem vet…Nån som vill berätta vad årets låda från Principiano kommer innehålla
Stämmer...Tror det blir som det brukar; Dolcetto x 2, Barbera x 2 och 2 x Barolo. Men vem vet…
Pierre Gerbais skulle jag nog gissa på.Ngn som vet vad som kommer på torsdag?
Det hoppas jag verkligen på! Köpte en låda senast och La Loge var helt underbar.Pierre Gerbais skulle jag nog gissa på.
Det är vell den osvavlade Pinoten vell ?Blev en låda för mig. Tycker standardchampagnen är grym. Kul att La Loge imponerade. Drack Pierre Gerbais L'Originale, med 2016 bas (deg 2020), i april i år. Då var den rätt blek både bokstavligt och symboliskt talat.