This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
För en gångs skull så har inte jag haft möjlighet att prova först. Jag kommer att dricka det innan veckans slut dock, har ännu ingen flaska i min famn. Men vem vet, jag blir kanske först även denna gång.Detta känns jättemärkligt - många som beställt, flera som fått, men ingen som smakat?
Eller är det så hemskt att ingen vill va först?
Kom hem ifrån BB igår och har en liten förkylning just nu men är jäkligt sugen!Detta känns jättemärkligt - många som beställt, flera som fått, men ingen som smakat?
Folk brukar ha med sig spädbarn från BB, du nöjer dig med en förkylning. Hujedamej!Kom hem ifrån BB igår och har en liten förkylning just nu men är jäkligt sugen!
Japp för tredje gången. Första sonen dock. Men makes men so that makes me a hen.Folk brukar ha med sig spädbarn från BB, du nöjer dig med en förkylning. Hujedamej!
Har du möjligen blivit pappa också?
Stort grattis! ...och beklagar att du även fick en förkylning på köpet...Japp för tredje gången. Första sonen dock. Men makes men so that makes me a hen.
Stort grattis !!Japp för tredje gången. Första sonen dock. Men makes men so that makes me a hen.
GrattisJapp för tredje gången. Första sonen dock. Men makes men so that makes me a hen.
Haha ja men ja får fira fler gånger! är ju ledig 10 dagar i samband med födsel.Stort grattis !!
Skippa Camille Savés och svep lite Krug istället
Gratulerar!Kom hem ifrån BB igår och har en liten förkylning just nu men är jäkligt sugen!
Hade tänkt att dricka den i helgen, men fick ändrade planer för lördagkvällen och ville inte lämna min bättre hälft ensam med en flaska champagne, så hon blev lämnad med en flaska rödvin istället.Detta känns jättemärkligt - många som beställt, flera som fått, men ingen som smakat?
Grattis och krya på dig!Kom hem ifrån BB igår och har en liten förkylning just nu men är jäkligt sugen!
Kom hem ifrån BB igår och har en liten förkylning just nu men är jäkligt sugen!
Japp för tredje gången. Första sonen dock. Men makes men so that makes me a hen.
Grattis!Japp för tredje gången. Första sonen dock. Men makes men so that makes me a hen.
Japp för tredje gången. Första sonen dock. Men makes men so that makes me a hen.
Ska lära honom allt ja kan (om champagne)Det är viktigt att välja rätt föräldrar, din son har gjort ett bra val.
Gläds med honom!
Ja ja, det går nog fort...Ska lära honom allt ja kan (om champagne)
Vad roligt, stort grattis!Kom hem ifrån BB igår och har en liten förkylning just nu men är jäkligt sugen!