Mattias Schyberg
Administratör
Vilka mer är det, låt oss lista dem så vi får en slutsiffra för din placering?Sluta regna på min parad
Men okej, ja, jag vet, och faktiskt några till om man ska vara helt ärligt mot sig själv...
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vilka mer är det, låt oss lista dem så vi får en slutsiffra för din placering?Sluta regna på min parad
Men okej, ja, jag vet, och faktiskt några till om man ska vara helt ärligt mot sig själv...
Min första übersnabba tolkning av det du skrev blev till att du ville ha andras bild i ditt huvud. Boyz 'n' the Hood!Tänkte mer att jag har en bild av alla på forumet i mitt huvud och när man får se den rätta bilden så känner jag såhär för min bild brukar aldrig stämma.
Tex på dig hade jag en helt annan bild men det är en annan historia.
Powerpoint! Aha, konsultMin första übersnabba tolkning av det du skrev blev till att du ville ha andras bild i ditt huvud. Boyz 'n' the Hood!
Blev väldans konstigt nu, men jag vägrar korrigera mig själv. Mina förändringar sker i samma hastighet som tektoniska plattor, inget, inget, inget, inget, inget, där smällde det, inget, inget, inget... (jag tror ni fattar, om inte be om ett förtydligande så kan jag nog få till det i en powerpoint).
Vi väntar otåligt på att du ändrar avatar. Är det du eller @Skumpagne på bilden du bifogat?Min första übersnabba tolkning av det du skrev blev till att du ville ha andras bild i ditt huvud. Boyz 'n' the Hood!
Blev väldans konstigt nu, men jag vägrar korrigera mig själv. Mina förändringar sker i samma hastighet som tektoniska plattor, inget, inget, inget, inget, inget, där smällde det, inget, inget, inget... (jag tror ni fattar, om inte be om ett förtydligande så kan jag nog få till det i en powerpoint).
Känner att jag borde byta till en tydligare bild. Inte för att jag inte vill bli förknippad med @thunberg utan för att göra bilden av mig lite mer rättvisa.Vi väntar otåligt på att du ändrar avatar. Är det du eller @Skumpagne på bilden du bifogat?
Skitnödig är ett bra beskrivande ord för hur du ser ut på detta foto.Det får bli min ala ja måste ha champagne nu, jag drack just en god champagne, ja måste på toa-duckface bild...
Du ser ut som en riktig norrbagge på den bilden. Med lusekofta och allt.Föll för grupptrycket, men blir nog kanske bara för en dag
Anonymitet har sina fördelar...
Sant, ganska likt den tidigare men gladare och mindre röd...Inte säkert ni ser någon större skillnad
100% av de gånger jag har sett dig har du varit klädd i kostym. Så det tror jag inte en sekund på!Visst är det så...
Nu går jag ju inte alltid i kostym och slips kan väl tilläggas...
Hade en kompis när jag bodde i Uppsala som var väldigt lik Mats Wilander, rätt kul ibland när vi var ute och partajadeSant, ganska likt den tidigare men gladare och mindre röd...
Tycker du påminner lite om Stefan Edberg.
Du har hört det förr med andra ord?Hade en kompis när jag bodde i Uppsala som var väldigt lik Mats Wilander, rätt kul ibland när vi var ute och partajade