Jimmy Forsman
I det stora hela tämligen meh...
SV: Livets Goda/Armand de Brignac
Oklart precis när det var. Vi provade en massa cattier och det hela var jobbrelaterat. Jag minns bara att jag blev så förbannad på hela konceptet, visst det är vätska så det går att dricka, det finns tom saker som är sämre. Men här är det verkligen ett helhetspaket som är så kopiöst fel... Det är en nästan människofientlig marknadsföring. Och till råga på allt så är det en marknadsföring som i princip förutsätter att konsumenten är dum i huvudet...
Jos skrev:Krug: Ditt hat till detta bubbel är väl känt här redan men förutom alla okvädesord jag läst har jag inte sett några mer utförliga notes. När du prövade vinet, - vilket sammanhang var det?(läs; seriös provning eller vinfernostyle som vissa andra ) Jag antar att du inte var ensam att pröva det, - tyckte de andra att det var lika hemskt? Skulle du jämföra det med nåt mousserande skit?
Oklart precis när det var. Vi provade en massa cattier och det hela var jobbrelaterat. Jag minns bara att jag blev så förbannad på hela konceptet, visst det är vätska så det går att dricka, det finns tom saker som är sämre. Men här är det verkligen ett helhetspaket som är så kopiöst fel... Det är en nästan människofientlig marknadsföring. Och till råga på allt så är det en marknadsföring som i princip förutsätter att konsumenten är dum i huvudet...