Elvis
Medlem
Hur lång var leveranstiden ?
Ungefär två veckor från beställning till leverans.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Hur lång var leveranstiden ?
Pol Roger 2006!! Drack en igår riktigt läcker. Perfekt nu!Lite sistaminutenpanik, tänkte nog spara de 08r jag har. Kollar utbudet i Farsta. Les mesnil 06 eller pol Roger 06? Eller deutz 09 kanske?
Pol Roger 2006!! Drack en igår riktigt läcker. Perfekt nu!
Jag kommer att köra på två riktiga höjdare ( förhoppningsvis, Winston Churchill -96 och Salon -96. Ska vi jäkligt spännande. Gott nytt år till alla och tack för ett galet bra forum
Man kan ju lugnt säga att jag ser framemot lördagens aktivitetLåter fantastiskt gott!
Winston 96 är helt fantastisk och svår att toppa nu. När det gäller Salon så skulle ja byta till 95 eller 97 om möjligheten finns. Du kan läsa om min ranking här. Visserligen snart 2 år sedan men har druckit 97 flera gånger sedan dess och den levererar stort. 96ans storhet riskerar att döljas av en grym syra...Jag kommer att köra på två riktiga höjdare ( förhoppningsvis, Winston Churchill -96 och Salon -96. Ska vi jäkligt spännande. Gott nytt år till alla och tack för ett galet bra forum
Gör dej förbered, feelingen kommer ju längre kvällen pågårSedan kan det alltid hända att man får feeling och springer ned i källaren
Du menar 2006. eller har dom släppt 2008?Charles H, rosé 2008 är kittlande god sommar doft, så pass kan jag bodraga
Misstänker att det rör sig om ingångsrosén. Det är 2008-bas i inångsvinet nu, så det är nog samma med rosén.Du menar 2006. eller har dom släppt 2008?