Rexel
Medlem
CT score, blir från export i ctCScore ?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
CT score, blir från export i ctCScore ?
Tack för att du delar med dig. Hoppas att fler gör det då utbudet är spännande men till stor del okänt för mig. Själv beställde jagGick igenom vilka som var intressanta för mig, blev ju grymt köpsugen...de är ju barolo vi talar om
Bara så jag är förbredd om det ska tryckas på beställningsknappen
Min lista
Vintage Wine PScore CScore
2010 Cordero di Montezemolo Barolo Bricco Gattera 91
2010 Cordero di Montezemolo Barolo Enrico VI 93,4
2010 Giovanni Manzone Barolo Bricat
2010 Giovanni Manzone Barolo Castelletto 93,5
2006 Giovanni Manzone Barolo Castelletto 91,25
2010 Giovanni Manzone Barolo Le Gramolere
2006 Palladino Barolo Riserva Vigna San Bernardo 91,875
2001 Giovanni Sordo Barolo Riserva Gabutti
Idel nya namn för min del. Svår köpabstinens nuGick igenom vilka som var intressanta för mig, blev ju grymt köpsugen...de är ju barolo vi talar om
Bara så jag är förbredd om det ska tryckas på beställningsknappen
Min lista
Vintage Wine PScore CScore
2010 Cordero di Montezemolo Barolo Bricco Gattera 91
2010 Cordero di Montezemolo Barolo Enrico VI 93,4
2010 Giovanni Manzone Barolo Bricat
2010 Giovanni Manzone Barolo Castelletto 93,5
2006 Giovanni Manzone Barolo Castelletto 91,25
2010 Giovanni Manzone Barolo Le Gramolere
2006 Palladino Barolo Riserva Vigna San Bernardo 91,875
2001 Giovanni Sordo Barolo Riserva Gabutti
Kvällen är lång....Inte beställt ännu, men får nog bli en kvällsövning med ett glas barolo i handen
Akta dig, jag var uppe i ganska många tusenlappar innan minnet om mitt köpstopp lade sig som en blöt filt över mitt ambitiösa beställande... -Lätt att der drar iväg på den sidanInte beställt ännu, men får nog bli en kvällsövning med ett glas barolo i handen
Följande är på vägInte beställt ännu, men får nog bli en kvällsövning med ett glas barolo i handen
Kanske en omvänt styrd BYOB jfrt med förra gången vore kul.Kan det vara intressant för Göteborg BYOB med en Barolo kväll tema 2010 i juni. ?
Det verkar som om det kommer att finnas mycket oprövat i omlopp.
Slanka lätta vita ? (bubbel) snart obligatoriskt med en flight bubbel i varje GBG BYOBKanske en omvänt styrd BYOB jfrt med förra gången vore kul.
Nebbiolo/Barolo/Barbaresco för den röda flighten och lite mer fritt för en vit flight ?
Inga problem med det. Kommer några deltagare till på provningen då ju vilket är trevligt.Slanka lätta vita ? (bubbel) snart obligatoriskt med en flight bubbel i varje GBG BYOB
Det brukar man säga när man korkat upp sista flaskan 5 år senare....-Å nu ångrar jag att jag redan inte köpte mer... Tänk more is more när du klickar..
Verkar smarrigt, hörni!Även jag fick min leverans idag, hämtades ut smidigt via dhl servicebox...grymt bra att inte behöva anpassa sig till tid/dag för hemleverans.
2001 sordo barolo riserva gabutti
1998 manzone barolo bricat
2010 manzone barolo gramolere
2010 manzone barolo castelletto
Grazie @SoloBarolo !
Var det julafton idag eller? Känns som att alla snälla barn fick klappar.Sådärja!
Igår kom en snäll farbror från JetPack och levererade mina viner till dörren!