StefanAkiko
Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Körtlar!
Jag glömde körtlarna!
Vem vill ha med eller utan större anatomiska körtlar?
Jag glömde körtlarna!
Vem vill ha med eller utan större anatomiska körtlar?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Storkok kräver sina grytor.Btw, en liten nackdel med Anova är att kastrullen behöver vara rätt rejäl om den ska gå att skruvas fast i sidan.
Bara att köpa. Du kanske ska använda nån tjänst så du slipper VAT, tull och moms etc... Har inte koll på det själv men det kan du säkert kolla upp.Då Sansairen inte finns att få tag på antar jag att det är Anova som gäller?
Behöver jag göra egna efterforskningar eller kan jag bara slå till?
Vi får väl se... Så här står det på Sansaires hemsida och jag väljer att lita på dem tills vidare, jag hoppas mao få leverans hyfsat snartDå Sansairen inte finns att få tag på antar jag att det är Anova som gäller?
Behöver jag göra egna efterforskningar eller kan jag bara slå till?
StarktVi får väl se... Så här står det på Sansaires hemsida och jag väljer att lita på dem tills vidare, jag hoppas mao få leverans hyfsat snart
Nu vet jag inte vad Hagbard pratar om men med Anova behöver du absolut inte isolera något.
Ah, du tänker på environmenten!Det behöver man nog inte med någon annan värmecirkulator heller så länge man har ett kokkärl av rimlig storlek. Det handlar istället mer om att sänka energiförbrukningen vid längre kok. Om man har riktigt stora kärl (> 25 liter) tror jag nog att bollarna är käcka även med en Anova, Sansaire eller vad man nu har för modell.
Tackar, jag har läst en del av det Baldwin skrivit.Vad avis jag blir, @Segolas Går fortfarande och väntar på att Anova ska klämma ur sig ett paket...
I brist på den äkta varan hittade jag en lovande onlinebok här (framförallt bra tekniska fakta): http://www.douglasbaldwin.com/sous-vide.html