This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Intressant att testa om man är kännare
10 000/kg är väl inte jättebilligt, särskilt om det är en privatperson som säljer. Skulle nog dubbelkolla kvaliteten samt hanteringen/transporten.
Lite skillnad i kilopris, om man säger så...Fin majs i 25kg säckar.
Bra säckar som håller.
Står på pall om 750kg, gärna att man köper en hel pall.
Pris 4kr/kg plus moms
Så kan man också få tag på billiga flyttkartonger när man väl har gått i konkurs efter dåliga affärer på Blocket... Circle of life som de säger...Under annonsen dyker länkar till ett antal andra annonser upp. En av dem lyder
Lite skillnad i kilopris, om man säger så...
Har för mig att Crespi kör den på sina ställen i Gamla stan. Jag har käkat den på Burgundy, med lite smetana och chips, var ok!Nån som handlat från Attilus Caviar? Helt ok priser och 15% rabatt i morgon med deras kundklubb eller 12% black friday just nu.
https://www.attiluscaviar.se/collections/all
Beställde 125 g Royal Siberian för en månad sen. kom hem på 2 dar och var smaskens!Nån som handlat från Attilus Caviar? Helt ok priser och 15% rabatt i morgon med deras kundklubb eller 12% black friday just nu.
https://www.attiluscaviar.se/collections/all
Trevligt! Straight up med toast/bröd eller gjorde ni något mer avancerat?Beställde 125 g Royal Siberian för en månad sen. kom hem på 2 dar och var smaskens!
Smörstekt toast med smetana, silverlök, dill och störkaviar, såååå jäkla gott!Trevligt! Straight up med toast/bröd eller gjorde ni något mer avancerat?
Du drack alltså inget till?Smörstekt toast med smetana, silverlök, dill och störkaviar, såååå jäkla gott!
Vem tar min herre mig för?Du drack alltså inget till?
Jag förutsätter att det dracks trögflytande vodka, allt annat är väl otänkbart? Skulle möjligen kunna funka med Cristal...Vem tar min herre mig för?
Naturligtvis var rusdrycker inkluderade
Beställde 125 g Royal Siberian för en månad sen. kom hem på 2 dar och var smaskens!
När jag beställde så kom det på två dagar och det kom välförpackat med diverse kylmedel och i frigolitlåda.Hur levererades det? Med någon typ frigolit/is ? Eller behöver det inte förvaras kallt vid transport?
Hur levererades det? Med någon typ frigolit/is ? Eller behöver det inte förvaras kallt vid transport?
Precis så, mycket nöjd!När jag beställde så kom det på två dagar och det kom välförpackat med diverse kylmedel och i frigolitlåda.