This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Keen skrev:Hur blev långkoket ffs? ;D
Krug skrev:Helt jävla outstanding!
Att låta kött puttra länge och långsamt är ett säkert recept för att nå kulinarisk framgång.
Jag tog mig några glas rött till detta, samt ett glas riesling eller två innan och efter. Resultatet var en katastrofal huvudvärk på söndagen.
Krug skrev:Klassiskt rookiemisstag. Men det var ju så gott...
nej, det var tyvärr inte Sauternes, eller söt riesling. Torrt som synden var det. And i got to pay...
R.P skrev:Snart kommer min sämre hälft hem och då ska jag bjuda på sjötunga, sjukligt stora musslor, sparris och pimientos. Till det en enklare Albarino, ost efter, ska rensa kylen på ost så det blir stilton, cabrales, manchego, brie, camenbert, till det en torr sherry.
Mysonoxen skrev:Får du inte ett in-naturakvitto efteråt har du misslyckats.
Sjödin skrev:Min sambo tycker (och jag är kanske bengägen att hålla med) att det är viktigare att köpa vinterkläder till vår dotter, besöka våra respektive familjer och renovera färdigt vårat hem än att pimpla i oss dyra viner i tid och otid.
anders skrev:Va fan, har du blivit feminist också!?! Du får ju visa att din manlighet består av mer än kopuleringsapparaten som hänger och slänger. ;D
I fredags fyllde frugan år. Det firade jag med en brakmiddag på PM. Ensam. ;D Fick slängt käft en hel del med Larsson, Fredrik och grabbarna och jag hade hur trevligt som helst (vet inte hur det var för grabbarna ;D ).
Läs och lär, Myson, läs och lär, så kanske vi trots allt ses på vinfernot.
EuphoniC skrev:Har fina matminnen från Barcelona sedan något åt tillbaka, mycket trevlig stad f.ö. så jag måste säga jag är lite avis